پورغلامی : ازفوتبال خوبمان هنوز فاصله داریم

فرهاد پورغلامی که بعدازظهرامروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران قبل ازبازی با تیم فوتبال فولاد خوزستان ، اظهارداشت : اگرچه نتایج خوبی گرفته ایم لیکن به آن فوتبال خوب که مدنظر ماست هنوزنرسیده ایم .

وی به وضعیت تیم ملوان اشاره کرد وافزود : هفت بازیکن فصل گذشته خود را ازدست دادیم ودرعوض شش بازیکن جدید به جمع تیم ملوان اضافه شد که این مساله برای هماهنگ شدن بازیکنان باهم نیازبه زمان بیشتری دارد.

پورغلامی با یادآوری جایگاه فولاد خوزستان درجدول رده بندی گفت : این تیم ازبازیکنان خوبی تشکیل شده بطوری که جایگاه آن دراینجای جدول نیست ضمن آنکه این تیم ازسرمربی خوب وکاردانی بهره می برد و مطمئن هستم این به حق خود خواهد رسید .

وی در مورد بازی فردای تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت : ضمن آنکه از دو تیم شاهد یک بازی خوب خواهیم بود ،سعی بازیکنان تیم ملوان آن است که با دست پر ازاهوازخارج شوند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان افزود : به جز مازیار زارع که سه کارته بوده ومهرداد اولادی که مصدوم است دیگربازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برای این بازی مشکلی ندارند.

پور غلامی درخصوص وضعیت تیم ملی نیز گفت: در فوتبال گاهی پیش می آید که تیم ضعیف بازی کند ومردم هم حق دارند که ازتیم ملی ناراحت باشند ،ولی درچنین موقعیتی ما وظیفه داریم که ازتیم ملی و سرمربیش حمایت کنیم تا تیم به جام جهانی برود.

مسابقه تیمهای فوتبال فولاد خوزستان وملوان بندرانزلی ازهفته نهم لیگ برتر باشگاه های ایران جمعه شب ( فردا) در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.