پورکاظمی: از تمامی ورزشکاران مدال آور ما تست دوپینگ گرفته شده است

دکتر لطفعلی پورکاظمی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا، افزود: به غیر از مدال آوران ما، تاکنون از میلاد وزیری نماینده کشورمان در رشته تیر و کمان هم تست دوپینگ به عمل آمده است که بر اساس اطلاع ما تاکنون نتیجه آزمایش هیچیک از ورزشکاران ایرانی مثبت نبوده است.

وی اظهارداشت: تمام ورشکاران ما تاکنون دلاورانه و با تمام توان تلاش کرده اند تا موفقیت جدیدی را در کارمانه ورزش کشورمان به ثبت برسانند و امیدوارم ورزشکارن باقیمانده نیز بر تعداد مدالهای ما بیافزایند.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: همت و تلاش ورزشکاران برای ما درس خوبی است مبنی بر اینکه هیچ مانعی نباید راه نیل به موفقیت را به روی ما ببندد. ما در مسابقات کشتی فرنگی شاهد بودیم که قاسم رضایی رغم ابتلا به عفونت لثه و مصرف آنتی بیوتیک های قوی، از جان خود برای افتخار آفرینی و کسب مدال طلا مایه گذاشت.

وی افزود : بهداد سلیمی وزنه بردار طلایی ما نیز تا روز قبل از مسابقه تحت نظر فیزیوتراپ های ما قرارداشت تا هنگام بلند کردن وزنه کمترین مشکل را داشته باشد.

پورکاظمی تصریح کرد: تمام اعضای کادر پزشکی کشورمان که در دهکده المپیک لندن حضور داشته و دارند، تلاش خود را تا این لحظه برای رسیدگی کامل به تمامی ورشکاران به کار برده اند و من در اینجا لازم می دانم از زحمات آنها تشکر و تقدیر نمایم.

وی همچنین با اشاره به روز خبرنگار از تمامی اصحاب قلم و خبرنگاران کشورمان که در راه اعتلای سلامت ورزشی کشور قلم می زنند تقدیر و تشکر کرد.

اروپام**۱۶۴۷**۳۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۸۱۸۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.