پورمحمدی: به نفع ابوترابی کنار نمی‌روم

در ساز و کار جامعه روحانیت کاندیدا می‌شوم

ایران > انتخابات
مصطفی پورمحمدی، کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ با بیان اینکه درگیر ساز و کار جامعه روحانیت برای انتخابات ریاست جمهوری هستم، اعلام کرد که اگر کاندیدا شود، در صورت کاندیداتوری ابوترابی‌فرد عضو دیگر جامعه روحانیت مبارز به نفع وی کنار نمی‌رود.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه همایش دستگاه‌های نظارتی دربارهٔ نامزدی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اعلام کرده‌ام که در این مسیر قرار دارم اما به سبب عضویت در جامعه روحانیت مبارز درگیر ساز و کار جامعه روحانیت هستم لذا قطعاً اگر بخواهم کاندیدا شوم باید دراین ساز و کار تعریف شوم.

وی اظهار داشت: بنده فعلا تأمل کرده‌ام تا ساز و کار جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات به بار بنشیند و آن وقت زمان قطعی و رسمی کاندیداتوری‌ام را اعلام کرده و هدف و برنامه‌هایم را تشریح می‌کنم.

پور محمدی در پاسخ به اینکه «آیا در صورت حضور حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد دیگر عضو جامعه روحانیت مبارز در انتخابات از کاندیداتوری انصراف می‌دهید»، گفت: خیر؛ در این صورت کنار نمی‌روم و این حرف‌ها بیشتر در پایگاه اینترنتی‌ها مطرح می‌شود.

وی افزود: هنوز این بحث جدی مطرح نشده است، من در این مسیر هستم و دوستان دیگر نیز شاید حضور داشته باشند، باید دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.