پوستر جشنواره بیست و هشتم صدای موسیقی می دهد / جای اجراهای خوب در فضای معاصر خالی است

۱۲ام بهمن ،

همراه با طرح پوستر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر؛

استفاده از سازها در صورت نمایش ندادن کامل آن ها در طراحی پوستر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر سبب شده تا این پوستر صدای موسیقی بدهد.

کیانوش غریب پور، طراح پوستر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: برای طراحی مفاهیم مرتبط با موسیقی، سعی می‌کنم از سازها به نحوی استفاده کنم که به صورت کامل نمایش داده نشود و دوست داشتم این پوستر صدای موسیقی دهد.

وی ادامه داد: در طراحی پوستر جشنواره بیست و هشتم موسیقی فجر، سعی در به کاربردن سازها با هدف ترکیب آنها داشتم زیرا تصور می‌کنم در این صورت، پیکره موسیقی به تصویر کشیده شده و نمایانگر ارکستر سمفونیک است.
غریب پور اظهار داشت: یک ماه پیش از آغاز جشنواره برای طراحی پوستر مرا در جریان گذاشتند و برای طراحی پوستر جشنواره بیست و نهم موسیقی فجر، هنوز حضور من مشخص نشده زیرا برگزار کننده همیشه حق استفاده از طراح های مختلفی را دارد اما امیدوارم شانس حضور را داشته باشم.

وی تصریح کرد: به عنوان طراحی که به شدت اهل موسیقی هستم جای اجراهای خوب در فضای معاصر را خالی احساس می کنم و اگر هم چنین اجراهایی وجود داشته باشد در موارد معدودی ملاحظه می گردد.
غریب پور خاطرنشان کرد: موسیقی در سالهای اخیر دل مرده شده و به همین سبب، هیجان اتفاقهای بزرگی چون جشنواره موسیقی فجر، کاهش پیدا می کند و در طول سال نیز، شاهد وقوع اتفاقی خاص در این عرصه نیستیم.
وی ادامه داد: امیدوارم با برگزاری اجراهایی خوب و در خور توجه اهالی موسیقی جانی دوباره بگیرند. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.