پوستر فیلم‌های تازه تام کروز و براد پیت

۰۶م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، تام کروز که امسال فیلم موفق «ماموریت: غیرممکن – پروتوکل شبح» را روی پرده داشت و بعد مدتی هم خبر جدایی‌اش از کتی هلمز جنجالی شد، منتظر اکران «جک ریچر» است.

 

تام کروز در این فیلم نقش شخصیتی را بازی می‌کند که عنوان فیلم از او گرفته شده است. جک ریچر یک پلیس نظامی سابق است که اکنون زندگی بی‌هدفی دارد. او روی پرونده‌ای کار می‌کند که در آن یک تک‌تیرانداز متهم است، پیش از بازداشت، پنج نفر را به قتل رسانده ا‌ست. جک ریچر مردی است که به قانون اهمیت نمی‌دهد و تنها کاری را که فکر می‌کند درست است، انجام می‌دهد.

 

»جک ریچر» را کریستوفر مکواری از روی رمانی پرفروش نوشته لی چایلد که سال ۲۰۰۵ انتشار یافت، کارگردانی کرده است. این فیلم ۲۱ دسامبر (۱ دی) اکران می‌شود.

 

 

پوستر فیلم «جک ریچر»

 

ورنر هرتسوگ فیلمساز آلمانی در «جک ریچر» نقش «د زک» یک زندانی جنگی سابق را بازی می‌کند که در راس توطئه‌گران و طراح جنایت است.

 

رزاموند پایک، ریچارد جنکینز، دیوید اویلوو، الکسیا فست، رابرت دووال و جی کورتنی دیگر بازیگران این فیلم می باشند.

 

فیلمنامه را مکواری و جاس اولسن نوشته‌اند. مکواری فیلمنامه‌نویس فیلم‌های «مظنونین همیشگی» و «والکری» است.

 

براد پیت نیز منتظر اکران «آن‌ها را با ملایمت بکش» است، فیلمی که اولین بار ماه مه قبل در جشنواره فیلم کن روی پرده رفت و با استقبال منتقدان روبرو شد و پیت امیدوار است فیلم در رقابت اسکار امسال سربلند خارج بیاید.

 

براد پیت در این فیلم بار دیگر با اندرو دامینیک فیلمساز استرالیایی و کارگردان فیلم «ترور جسی جیمز به دست رابرت فورد ترسو» همکاری کرده است. «آن‌ها را با ملایمت بکش» اقتباسی از رمان جنایی «تجارت کوگان» نوشته وی. هیگنز است که سال ۱۹۷۴ انتشار یافته.

 

اتفاقات کتاب در دهه ۱۹۷۰ در بوستن روی می‌دهد، اما داستان فیلم سال ۲۰۰۸ در دوران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و بحران اقتصادی در نیو اورلئان اتفاق می‌افتد.

 

براد پیت در «آن‌ها را با ملایمت بکش» نقش جکی کوگان یک آدمکش حرفه‌ای را بازی می‌کند که به نوعی یک کارچاق‌کن است. وقتی دو دزد خرده‌پا (اسکات مکنیری و بن مندلسان) از گروهی گانگستر در حال ورق‌بازی دزدی می‌کنند، جکی برای تنبیه آن‌ها و کنترل اوضاع فرا خوانده می‌شود. آنچه در ادامه اتفاق می‌افتد خشن و غیرقابل کنترل است.

 

 

پوستر فیلم «آن‌ها را با ملایمت بکش»

 

پیت در جشنواره کن به خبرنگاران گفت: «این فیلم کوچک دربارهٔ دنیای بزرگ حرفی برای گفتن دارد.«

 

دامینیک هم دربارهٔ فیلم خود گفت: «احساس می‌کنم فیلم‌های جنایی دربارهٔ کاپیتالیسم می باشند. این تنها ژانری است که به خوبی با شخصیت‌هایی که تنها تمایل به پول به آن‌ها انگیزه می‌دهد، تناسب دارد.»

 

جیمز گاندولفینی، ریچارد جنکینز و ری لیوتا دیگر بازیگران «آن‌ها را با ملایمت بکش» می باشند که ۱۹ اکتبر (۲۸ مهر) روی پرده سینماها می‌رود.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.