پوستین‌دوز به مس رفت، سعدمحمدی به لیدکو

چکیده: جایگزینی مدیرعامل سابق سایپا در شرکت ملی صنایع مس ایران، اردشیر سعدمحمدی مدیر عامل سابق این شرکت به شرکت ﮔﺴﺘﺮش ﺻﻨﻌﺖ ﻋﻠﻮم زﻳﺴﺘﻲ (لیدکو) تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نقل مکان کرد.

پیش از ظهر امروز سرانجام پس از چندین روز گمانه‌زنی نعمت‌الله پوستین‌دوز طی مراسمی در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) رسما به عنوان مدیر عامل شرکت ملی مس ایران معرفی شد.

بر این اساس سعدمحمدی نیز طی حکمی از سوی رئیس ایدرو به مدیرعاملی لیدکو منصوب شده است. شرکت لیدکو وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سهامدار شرکت همانندساز بافت کیش، تولیدکننده بیوایمپلنت‌ است.

سعید مدنی مدیر عامل سابق پارس خودرو نیز که با حکم پوستین دوز سال گذشته به این سمت منصوب شده بود، امروز جایگزین وی در سایپا شد. هنوز فرد جایگزین مدنی در شرکت پارس خودرو مشخص نشده است.

مراسم تودیع پوستین دوز از سایپا بعدازظهر امروز در این شرکت در سطح هیات مدیره برگزار خواهد شد. مراسم رسمی تودیع نیز یکشنبه هفته آینده در شرکت سایپا برگزار خواهد شد. پوستین‌دوز کمتر از سه سال قبل به مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا منصوب شده بود.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.