پولاد کیمیایی از صداقت در سریال های محرمی می‌گوید

فروردین ۱۴۰۳

در این سبک کارها صداقت حرف اول را می‌زند و یک بازیگر زمانی می‌تواند در این آثار بدرخشد که از شعارزدگی و کلیشه خودش را دور کند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، پولاد کیمیایی برای بازی در سریال «خون‌بها» که تجربه بازی در یک سریال با تم مذهبی را به کارنامه هنریش اضافه کرد، بازی در چنین سریال‌هایی را نوعی افتخار برای یک بازیگر می‌داند.

شما در یک سریال مناسبتی ویژه ایام محرم به نام خون‌بها بازی کردید. چه شد تصمیم گرفتید در چنین اثری بازی کنید؟

همواره دغدغه بازی در کارهای متفاوت با سوژه‌ای بکر را داشتم به همین سبب دوست داشتم تجربه بازی در یک کار مناسبتی را هم به کارنامه هنریم اضافه کنم. وقتی بازی در سریال «مرگ تدریجی یک رویا» را به پایان بردم به من پیشنهاد بازی در سریال خون‌بها شد. من هم دیدم این سریال زیربنای مذهبی بسیار قشنگی دارد و به عنوان یک کار مناسبتی در دهه اول محرم می‌تواند به یک اثر تاثیرگذار فارغ از کلیشه بدل شود.

به نظر شما در شرایط کنونی که پیرامون‌مان پر از سوژه‌های مختلف است می‌توان پرداخت متفاوتی نسبت به ماه محرم داشت؟

بله. به نظرم می‌توان به وقایعی که در این ایام رخ داده و تاثیر بسیاری بر باور و اعتقادهای ما گذاشته از منظرهای متفاوتی نگریست. به همین سبب می‌توان بارها این سوژه را از زوایای مختلف پرداخت کرد. تجربه نشان داده در طول این سال‌ها تلویزیون هرگاه در این زمینه موفق عمل کرده و آثار خوبی را با تم مذهبی بویژه برای ایام محرم ساخته است، توانسته مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند.

دوست دارید باز هم در کارهایی که ویژه این ایام ساخته می‌شود، حضور پیدا کنید؟

اگر شرایطش برای من فراهم شود بله، ولی به این شرط که قصه متفاوتی داشته باشد و این امکان را به من بدهد تا یک نقش تازه را تجربه کنم. به همین سبب دوست دارم اگر این اتفاق رخ می‌دهد در بهترین شرایط ممکن رخ دهد، چون بر این باورم که این سبک کارها برای هر بازیگری نوعی افتخار در کارنامه هنریش محسوب می‌شود و به همین سبب باید در انتخاب آن دقت بسیاری کرد.

به نظرتان بازی در یک سریال مذهبی آن هم در ایام محرم چه تفاوتی با دیگر کارها برای یک بازیگر دارد؟

به نظرم در این سبک کارها صداقت حرف اول را می‌زند و یک بازیگر زمانی می‌تواند در این آثار بدرخشد که از شعارزدگی و کلیشه خودش را دور کند و با صداقت و ایمان داخلش با مخاطبان ارتباط برقرار کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.