پولدار، موفق ومشهور شوید!

۱۰م دیماه ،

یک روانشناس گفت: برای رسیدن به موفقیت نیازی به سخت کار کردن و یا تغییر همه ی زندگی نیست، کافی است کاری را که انجام می دهید دوست داشته باشید.

محمودی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود؛ اگر کاری را که انجام می دهید دوست داشته باشید، شوق رسیدن به موفقیت سبب می شود تغییرات را بپذیرید و اگر عاشق کارتان باشید، موفقیت خود به سوی شما خواهد آمد.
وی در ادامه تصریح کرد؛ باید توجه داشته باشید که تنها به صرف سودآوری کاری به انجام آن نپردازید، اگر کاری را که انجام می دهید دوست ندارید نباید به موفقیت و ثروت نیز امیدوار باشید زیرا حتی اگر خود را وادار به انجام درست کارهایتان کنید باز هم موفقیت چشمگیری بدست نخواهید آورد.
محمودی در ادامه با اشاره به نقش انضباط در موفقیت اظهار داشت؛ باید کارلازم را در وقت لازم انجام دهید، چه این کار را دوست داشته باشید وچه مطابق با علایق شما نباشد، منضبط بودن یکی ازمهم ترین کلیدهای موفقیت است.
به گفته این روانشناس؛ برای رسیدن به هدفتان باید یک فاصله ی زمانی مناسب و واقعی تعیین کرد واهداف را به سه دسته کوتاه مدت، میان مدت وبلند مدت تقسیم کرد، سپس فواصل زمانی مشخص را به همین شکل تقسیم و در دسته های مختلف قرار دهید،با این کار می دانید هر روز باید ازچه مسیری و چگونه به مقصد برسید.
محمودی با اشاره به نقش آموختن در موفقیت خاطر نشان کرد؛ اغلب کسانی که به عنوان انسان های بسیار موفق وپولدار شناخته شده اند،افرادی با توانایی وهوش عادی می باشند اما هیچ فرصتی را برای آموختن آنچه در مسیر موفقیت نیاز دارند را از دست نداده اند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.