پیامی هشدار آمیز برای اوباما؛ دعوت به قیام مسلحانه در آمریکا

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت – ۰۷:۱۷:۲۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-خبرنامه یک گروه از جمهوری‌خواهان آمریکا، مردم را دعوت می‌کند تا در صورت پیروزی مجدد اوباما در انتخابات ریاست جمهوری، قیام مسلحانه کنند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا به نقل از هافینگتن‌پست، یک گروه از جمهوری‌خواهان تحت عنوان ” کمیته جمهوری‌خواهان گرین ‌کانتی” در ایالت ویرجینیا در خبرنامه خود، از مردم آمریکا خواسته است در صورت پیروزی مجدد “‌باراک اوباما ” در انتخابات ریاست جمهوری قیام مسلحانه کنند.
در این خبرنامه آمده است، آمریکا نمی‌تواند ۴ سال دیگر تحت حکومت یک سوسیالیست باقی بماند.
راست‌گرایان آمریکایی اوباما را متهم به پیروی از ایده‌های سوسیالیستی می‌کنند.
تشدید مشکلات اقتصادی در امریکا، موجب نارضایتی شدید مردم شده است.
پیش بینی کارشناسان نشان می دهد، که اوضاع اقتصادی امریکا در ماههای آینده بحرانی تر خواهد شد.
 
نتایج انتخابات اروپا پیامی هشدار آمیز برای آمریکا
این گزارش در حالی است که روز گذشته هم یک روزنامه آمریکایی نتایج انتخابات اروپا را برای رئیس جمهور آمریکا و هم حزب جمهوریخواه پیامی هشدار آمیز خواند.
روزنامه آمریکایی”یو اس ای تودی” در سرمقاله شماره امروز خود در اینترنت نوشت: پس از چهار سال فشار اقتصادی، رای دهندگان اروپایی درست به اندازه همتایان آمریکایی شان به ستوه آمده و به یک راه حل امتحان شده متوسل شده اند و آن اینکه: باید افراد بی عرضه را دور انداخت.
این روزنامه افزود:نیکلا سارکوزی رئیس جمهور فرانسه جدیدترین و مهمترین قربانی است که در انتخابات روز یکشنبه کنار زده شد، وی به فهرستی از رهبران شکست خورده در سراسر اروپا پیوست که همچون باراک اوباما رئیس جمهور (آمریکا) و دیگر سرانی که هم اکنون در مسند هستند، سرنوشتی نگران کننده دارد.
این مقاله در ادامه آورد: اما این مسئله از منظر آمریکا دو بعد دارد و آن اینکه، اروپاییان تقریبا به طور یکپارچه احزاب راست میانه را به علت برنامه های ریاضت اقتصادی مجازات می کنند که شبیه برنامه های مورد نظر جمهوریخواهان آمریکاست.
در فرانسه، فرانسوا اولاند سوسیالست با وعده افزایش مشاغل دولتی و مالیات ثروتمندان و لغو طرحهای سخت گیرانه ریاضتی که توسط سارکوزی و انگلا مرکل صدر اعظم آلمان در واکنش به بحران مالی جهانی بر دولتهای اروپایی تحمیل شد، در انتخابات به پیروزی رسید.
این روزنامه در پایان افزود:اوضاع اقتصادی در کشورهای اروپایی به شدت آسیب دیده است و نارضایتی آنها موجب کمرنگ شدن حضورشان در انتخابات شد و این مسئله می تواند هشداری برای مقامات آمریکا و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باشد.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۹۱۸۵۵۱۷۳۴۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.