پیام تمام شهداحفظ حجاب و پیروی از ولایت است

۱۹ شهریور – ۰۴:۳۸:۰۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

فرمانده سپاه بوکان:

بزرگنمایی:  

  سرهنگ پاسدارکریم علی نژاد در جمع فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های حوزه شهری سپاه بوکان گفت: پیام تمام شهدا و ایثارگران به نسل کنونی پیروزی تمام عیار حق بر جبهه کفر و باطل در سایه حفظ حجاب و پیروی از ولایت است.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، فرمانده سپاه بوکان در جمع فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های حوزه شهری سپاه بوکان گفت: کسب دستاورد‌ها و پیشرفت‌های حیرت‌انگیز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و جانفشانی‌های رزمندگان در ایام جنگ تحمیلی است.
وی ادامه داد: تلاش برای اشاعه فرهنگ مقاومت امری است که باید بیش از پیش در جامعه گسترش یابد.
علی نژاد افزود: پیام تمام شهدا و ایثارگران به نسل کنونی پیروزی تمام عیار حق بر جبهه کفر و باطل در سایه حفظ حجاب و پیروی از ولایت است.
وی با بیان اینکه فلسفه مقاومت و ایثارگری در دین مبین اسلام عنوان شده، تصریح کرد: ذکر و یاد همیشگی شهدای گرانقدر دفاع مقدس سبب افزایش نیرو و توان برای خدمت و اقتدار کشور می‌شود.
فرمانده سپاه شهرستان بوکان با اشاره به اینکه شهدای دفاع مقدس از درجه ایمان و خلوص معنوی بالایی برخوردار بودند، عنوان کرد: تربیت صحیح و توجه دادن به قرآن و سیره اهل بیت از جوانان آن دوران، بزرگانی را به وجود آورد که با قدرتی تمام عیار در برابر متجاوزان ایستادگی کرده و با مقاومت جانانه و نیز اهدای جان خویش سبب دوام نظام اسلامی شدند.
وی ابراز کرد: کسانی که امروز در عرصه جنگ نرم برای مقابله با انحرافات و شبهات غرب کمر همت بسته و تلاش می‌کنند، قطعا مورد رحمت و بخشایش الهی قرار گرفته و رستگار می‌شوند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۰۹۱۶۳۸۰۲۶۰۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.