پیام مهندس نعمت زاده به مناسبت هفته دولت

گردآوری شده توسط گروه خودرو ممتازنیوز

به گزارش ایکوپرس در این نامه آمده است: سپاس بی کران خداوند بزرگ را که توفیق خدمت در فصلی جدید را نصیب ما ساخت تا با هم دلی، همراهی و همیاری همگان در مسیر نیل به اهداف بلند و راهبردی صنعت، معدن و تجارت کشور عزیزمان گام برداریم.

وزیر صنعت، معدن وتجارت در این نامه می افزاید: اینک که با استقرار دولت تدبیر و امید و اعتماد نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی افتخار خدمت گزاری در وزارت صنعت، معدن و تجارت نصیب این جانب شده، بخش هایی از اهداف مورد نظر این جانب را که به حول و قوه الهی توجه جدی به آن ها زمینه ساز تحقق اهداف دولت و در نهایت خلق حماسه اقتصادی مورد نظر رهبر معظم انقلاب خواهد بود، به اطلاع شما می رسانم.

در نامه وزیر صنعت معدن و تجارت خطاب به شرکت ها و سازمان های تحت پوشش این وزارت خانه، مقررات زدایی و رفع کلیه ضوابط غیر ضرور و غیر اقتصادی و فراهم کردن زمینه حضور هر چه بیش‌تر فعالان اقتصادی، کارآفرینان و سرمایه گذاران در عرصه صنعت، معدن و تجارت، از جمله اهدافی عنوان شده که توجه جدی به آن ها زمینه ساز تحقق اهداف دولت و در نهایت خلق حماسه اقتصادی خواهد بود.

مهندس نعمت زاده، شناخت دقیق وضع موجود و ارایه راه‌کارهای مناسب برای رفع مشکلات وفعال سازی واحدهای صنعتی و تجاری، حمایت از تمامی صاحبان و مدیران صنایع، معادن و تجار برای رفع مشکلات آنان و مشارکت برای ارتقای رتبه فضای کسب و کار کشور را از دیگر هدف های مهم این وزارت خانه عنوان کرده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نامه تاکید می کند: مصمم هستیم با پی‌گیری دریافت حقوق قانونی وزارت صنعت، معدن وتجارت از نظام پولی، بانکی و ارزی کشور، پیش زمینه اصلی رشد بخش صنعت و معدن وتجارت را فراهم آوریم.

در پایان نامه، مهندس نعمت زاده با قدردانی از مدیران و کارکنان مجموعه وزارت خانه و هم چنین سازمان های استانی و شرکت های وابسته که هر یک سهمی در خور توجه در انجام شایسته وظایف محوله بر عهده دارند، اظهار می دارد: مایلم بار دیگر پیمان خود را با شهیدان والامقام و بنیان گذار فقید انقلاب اسلامی، تجدید کرده و با میثاقی مجدد، عزت واقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران را تحت هدایت مدبرانه و راهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از خداوند سبحان مسالت نمایم.


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.