پیرلو: از بازی در سلتیک پارک نمی‌ترسیم

۱۸ام بهمن ،

 به نقل از سایت گل، آندره آ پیرلو، هافبک باتجربه یوونتوس، تاکید کرد که تیمش ترسی از رویارویی با سلتیک در چمپیونزلیگ ندارد.

شاگردان کونته در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ در خانه تیم اسکاتلندی به میدان خواهند رفت اما این ملی پوش ایتالیایی تاکید کرد که جو معروف ورزشگاه سلتیک پارک آنها را نگران نمی کند.

او در گفتگو با اسکای اسپورتس گفت:” مطمئنم که سر و صدای هواداران سلتیک دیوانه کننده خواهد بود اما این تنها ما را برای جنگیدن مصمم تر خواهد کرد.

می دانم که سلتیک پارک مثل محل جنگیدن گلادیاتورها خواهد بود اما ما آماده هستیم. ما خودمان را برای هر نمایشی از سوی سلتیک آماده کرده ایم. ما بازیکنانی داریم که در جام جهانی و چمپیونزلیگ به قهرمانی رسیده اند و به همین دلیل، به چنین بازی هایی عادت داریم.”

او همچنین اعلام کرد که پیروزی سلتیک مقابل بارسا در مرحله گروهی سبب خواهد شد تا تیمش با شیوه ای مناسب مقابل آنها قرار بگیرد.

” ما می دانیم که آنها در گلاسکو بارسا را شکست دادند اما ما آماده ایم تا خودمان را برای شرایط بازی حتی بیش از بارسا، آماده کنیم. می دانیم که بارسا بازی های فوق العاده ای ارائه می دهد اما سلتیک آنها را ناکام گذاشت اما سلتیک با هر شیوه ای بخواهد بازی کند، ما برای آن آماده هستیم.

اگر آنها بخواهند فوتبال بازی کنند، ما هم فوتبال بازی می کنیم. ما برای جنگیدن آماده هستیم.”

دیدار رفت دو تیم سه شنبه آینده برگزار خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.