پیروانی: بازی سختی پیش رو داریم

۱۵م دیماه ،

افشین پیروانی در آستانه بازی تیم آهن بافق با ابومسلم خراسان با اشاره به اینکه بازی هفته پیش تیم آهن با پارسه تهران سخت بوده است، اظهار داشت: همه بازیکنان با هماهنگی و برنامه‌ ریزی مصمم به پیروزی در این تیم می باشند.

وی خواستار حضور و همراهی طرفداران تیم سنگ آهن در روز بازی شد.

سرمربی تیم سنگ آهن بافق با بیان اینکه این تیم از آمادگی کامل برخوردار است، افزود: گرچه تعدادی از بازیکنان مصدوم و محروم می باشند اما نفراتی که در ترکیب قرار گرفته‌اند به خوبی می‌توانند بازی کنند.

پیروانی با اشاره به اینکه تیم ابومسلم یکی از تیم‌های مقتدر لیگ است، تصریح کرد: از بازی‌های تیم ابومسلم به خوبی آنالیز شده است و فیلم‌هایی هم از بازی این تیم برای بازیکنان سنگ آهن به نمایش گذاشته می‌شود تا از نحوه بازی تیم ابومسلم به طور کامل اطلاع داشته باشند.

وی همچنین بیان داشت: تیم ابومسلم از لحاظ نحوه گل‌های زده، شرایط ایستگاهی، کرنر و تاکتیک تیمی مورد بررسی قرار گرفته است.

سرمربی تیم سنگ آهن بافق با بیان اینکه تیم ابومسلم در جدول یک پله بالاتر از سنگ آهن بافق است، افزود: گرچه تیم ابومسلم هزینه زیادی کرده و تدارک خوبی نیز دیده است اما تلاش می‌کنیم که جای این تیم را در جدول بگیریم.

پیروانی در بخش دیگری سخنان خود با اشاره به شرایط موجود تیم سنگ آهن بافق بیان داشت: صعود تیم در سال اول تجربه خود و شرایط موجود سخت است و باید با برنامه‌ریزی بهتر و کسب تجربه بیشتر به لیگ برتر صعود کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش مجموعه مدیریت باشگاه سنگ آهن بافق و کادر فنی در این است که بهترین نتیجه را در جدول به دست بیاوریم و جایگاه خوبی برای سنگ آهن بافق رقم بزنیم.

تیم فوتبال سنگ آهن بافق پس از برد شیرین خارج از خانه در مقابل پارسه، امروز پانزدهم دی‌ماه در ورزشگاه شهدای سنگ آهن به مصاف تیم ابومسلم خراسان می‌رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.