پیروانی : لیدرهای باشگاه علیه من شعار دادند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

غلام پیروانی

 

غلامحسین پیروانی دربارهٔ جدایی اش از باشگاه فجرسپاسی اظهار داشت: شبی که مقابل داماش به تساوی دو بر دو رسیدیم، به صورت هماهنگ شده لیدرهای باشگاه آغاز به تشویق محمود یاوری کردند و اسم این مربی را آوردند. می گفتند پیروانی حیا کن. آنها لیدرهای باشگاه می باشند و ما هم آبرویمان را با هیچ چیز عوض نمی کنیم. حالا می روم تا دیگر اینطور علیه من شعار ندهند.

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و به نقل از اوج ، وی در پاسخ به این سوال که آیا لیدرها از باشگاه خط گرفته بودند که شعار بدهند، عنوان کرد: نمی دانم، فقط می گویم آنها لیدر باشگاه بودند.

سرمربی پیشین فجرسپاسی همچنین گفت: بازی اول را که باختیم علیه من شعار دادند. وقتی یک مربی حاشیه امنیت نداشته باشد، نمی تواند کار کند. خود شما خبرنگاران هم اگر در محل کارتان حاشیه امنیت نداشته باشید آنجا کار نمی کنید. امیر مومنان گفت: «هرجا تو را نخواستند، آنجا نمان.» او برای گرفتن حق ۲۵ سال خانه نشین شد.

پیروانی در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد: من به اندازه پولی که خرج کرده بودند، کار کردم. اول فصل گفته بودم رضا خالقی فر، مهدی رجب زاده، روح الله عرب و چند بازیکن دیگر را می خواهم اما نتوانستند آنها را جذب کنند. دو باره دو هفته پیش به آقای جعفری گفتم یک فوروارد می خواهم ولی او گفت پول نداریم. فکر کرده اند مربی بعدی می تواند شق القمر کند؟

وی افزود: آرزویم این است که مربی بعدی موفق باشد. به امام حسین(ع) دوست دارم این تیم موفق باشد ولی برخی مسائل آدم را اذیت می کند. من یک سوال دارم، آنهایی که می آیند و اسم مربی سال پیش را صدا می زنند، بگویند مگر تیمشان پارسال چندم شد؟ غیر از این بود که در زمین آسفالت دستغیب بازی می کردند؟ هیچ کس شهامت این را نداشت بیاید در حافظیه بازی کند اما من این کار را کردم. به اندازه پولی که خرج شده بد کار نکردیم.

پیروانی دربارهٔ اینکه گفته می شود حقوقش را به باشگاه فجرسپاسی بخشیده است، گفت: ما ۴ ماه کار کردیم اما فقط ۲۰ درصد از قراردادمان را گرفتیم. من حقوقم را نبخشیده ام و باید در قبال کاری که می کنیم، پول هم بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از مسئولان فجرسپاسی دلخور است، خاطرنشان کرد: هیچ دلخوری ندارم اما اینجا مربی بومی را نمی گذارند کار کند. من آدمی نیستم که به شخصیتم، خانواده ام و شرفم توهین شود و باز بمانم کار کنم. به قول شاعر «بمانم به نام و نمانم ز ننگ»

پیروانی دربارهٔ اینکه آیا احتمال دارد روزی دوباره به فجرسپاسی برگردد، افزود: دیگر امیدوارم خدا کمکم نکند که به فجر برگردم. با این جو اصلا نمی شود کار کرد.

وی دربارهٔ دربی ۷۷ بیان داشت: این دربی خیلی خراب بود. هیچ کدام از دو تیم حرفی برای گفتن نداشتند. حساسیت و استرس سبب شد تا دربی روند طبیعی خود را طی نکند.

 

پارس فوتبال

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.