پیروزی ایران مقابل کره جنوبی

جام جم آنلاین: تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی خود در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن تیم کره جنوبی را از پیش رو برداشت.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان امروز در نخستین بازی خود در چارچوب مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن در شهر توکیو به مصاف کره جنوبی رفت.

ملی پوشان کشورمان سه ست این دیدار را با ترکیب سعید معروف، عباس قائمی، محمد موسوی، حمزه زرینی، علیرضا نادی، فرهاد ظریف و امیر غفور آغاز کردند.

تیم ملی والیبال کشورمان در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیاز های ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۶ این تیم را شکست داد تا در راه صعود به سی امین دوره بازی های المپیک با اقتدار کره جنوبی را شکست داده باشد.

«پارک کی وون» سرمربی تیم والیبال کره جنوبی که در تهران برای تیم کشورمان وعده جبران شکست در توکیو را داده بود، انتظار اینگونه شکست را در برابر ایران نداشت و  تیمش در برابر ایران حرفی برای گفتن نداشت.

لازم به ذکر است تیم ملی والیبال کره جنوبی که در حال حاضر رتبه بیستم جهان را در اختیار دارد، تاکنون تجربه هشت حضور در بازی های والیبال المپیک را در پرونده خود دارد. بهترین مقام کسب شده این تیم در المپیک ۱۹۸۴ آمریکاست که مقام پنجمی المپیک را به دست آورده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.