پیروزی بارسلونا و شکست رئال

جام جم آنلاین: در ادامه رقابت های هفته دوم لالیگا شب گذشته چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها بارسلونا مقابل حریف خود به برتری رسید اما رئال مادرید مغلوب ختافه شد.

تیم فوتبال بارسلونا که در ورزشگاه «پامپلونا» به مصاف اوساسونا رفته بود موفق شد با درخشش «لیونل مسی» با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود بگذرد.

هر دو گل بارسلونا را در این دیدار، «مسی» در دقایق ۷۵ و ۸۰ به ثمر رساند، این در حالی بود که تک گل اوساسونا را «یوزبا یورنته» در دقیقه ۱۷ وارد دروازه آبی و اناری ها کرده بود.

در دیگر دیدار مهم شب گذشته شاگردان خوزه مورینیو با نتیجه ۲ بر یک مغلوب ختافه شدند. در این دیدار ابتدا «گونزالو هیگواین» در دقیقه ۲۷ برای رئال گلزنی کرد اما «خوان والرا» در دقیقه ۵۳ و «عبدالعزیز بارادا» در دقیقه ۷۵ دو بار دروازه کاسیاس را گشودند تا ختافه سه امتیاز این دیدار خانگی را از حریف قدرتمند خود بگیرد.

در پایان هفته دوم هم اکنون بارسا با دو پیروزی و شش امتیاز در صدر جدول قرار دارد و رئال مادرید با یک امتیاز در رده پانزدهم ایستاده است.

تیم «ویلانووا» در همین ابتدای کار پنج امتیاز نسبت به تیم مورینیو اختلاف ایجاد کرده است که همین اختلاف می تواند در پایان فصل برای آبی و اناری ها سرنوشت ساز شود.

نتایج کامل دیدارهای شب گذشته به شرح زیر است:

اوساسونا یک – بارسلونا ۲
ختافه ۲ – رئال مادرید یک
گرانادا یک – سویا یک
والنسیا ۳ – دپورتیوو لاکرونیا ۳

رقابت های این هفته امشب با دو دیدار دیگر پیگیری می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

وایادولید – لوانته
آتلتیکومادرید – آتلتیک بیلبائو (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.