پیروزی میلان بر بارسا/توقف گالاتاسارای در استانبول

۰۲م اسفند ،

در شب آخر از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳:۱۵ دو دیدار به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال آث‌میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان حریف قدرتمند خود بارسلونای اسپانیا بود.

ورزشگاه سن‌سیرو پیش از بازی میلان ـ بارسا

در این بازی هم مانند بازی‌های اخیر بارسلونا؛ سرمربی این تیم تیتو ویلانووا به سبب بیماری روی نیمکت کاتالان‌ها نبود و جای وی را دستیارش جوردی رورا گرفته بود.

مکسس اولین بازیکنی بود که در این دیدار کارت زرد را در دقیقه ۲۵ دریافت کرد. بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم بواتنگ بالاخره قفل دروازه‌ها را گشود و با شوت از داخل محوطه جریمه گل اول بازی را برای میلان به ثمر رساند. در حالی که بازی پایاپای پیش می‌رفت در دقیقه ۸۱ مونتاری گل دوم میلان را به ثمر رساند تا نتیجه‌ای عجیب در سن‌سیرو رقم بخود و در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود میلان به پایان رسید و میلان توانست انتقام شکست ۳ بر یک فصل قبل را از بارسلونا بگیرد.

در مسابقه دیگر نیز تیم فوتبال گالاتاسارای ترکیه در استانبول میزبان شالکه آلمان بود. این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

این بازی تحت تاثیر بازی دروگبا به عنوان بازیکن جدید گالاتاسارای بود که اولین بازی این بازیکن آفریقایی در لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم ترکیه‌ای بود.

در این بازی ایلماز در دقیقه ۱۲ توانست میزبان را یک بر صفر پیش اندازد. اما در دقیقه ۴۵ جونز گل مساوی را برای شالکه زد و در نهایت هم بازی با همین نتیجه پایان یافت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.