پیروزی “همشهری‌ها” در داربی شهر منچستر

۲۰فروردین۱۳،

در حساس‌ترین بازی هفته‌ سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در داربی شهر منچستر موفق شد با نتیجه‌ دو بر یک از سد شیاطین سرخ بگذرد تا اختلاف امتیازی خود را با شاگردان فرگوسن هفت هفته‌ قبل از پایان این رقابت‌ها به ۱۲ امتیاز کاهش دهد.

در این دیدار که در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد، دو تیم از همان ابتدا نشان دادند که برای پیروزی به میدان آمده اند با این حال نتوانستند بازی زیبا و چشم نوازی را ارائه دهند. عملکرد خوب مدافعان دو تیم سبب شد تا مهاجمان و خط هافبک نتوانند صحنه خطرناکی را بر روی دروازه‌ها ایجاد کنند. شاید بتوان گفت تنها فرصت جدی این دیدار قرار گرفتن رافائل، مدافع کناری منچستر یونایتد در موقعیت گلزنی در دقایق پایانی بود که او هم نتوانست از موقعیت خود استفاده کند تا دو تیم با همین نتیجه‌ به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم با وجود این که دو تیم در خط هافبک و خط حمله احساس ضعف می‌کردند، بازیکن جدیدی را به میدان نفرستادند. منچستر سیتی عطش بیشتری برای گشودن دروازه‌ منچستر یونایتد داشت. این تیم سرانجام موفق شد در دقیقه ۵۱ گل اول خود را توسط جیمز میلنر روی اشتباه رایان گیگز، مهاجم کار کشته شیاطین سرخ به ثمر رساند تا اولدترافورد غرق در سکوت شود.

این گل سبب شد تا شاگردان فرگوسن سراپا حمله شوند. آنها دوست نداشتند همچون فصل قبل برابر هواداران خود طعم شکست را آن هم برابر رقیب سنتی‌شان بچشند. انتظار شیاطین سرخ برای زدن گل تساوی به طول نیانجامید. تنها هشت دقیقه بعد ویسنته کمپانی کاپیتان منچستر سیتی به اشتباه دروازه‌ خودی را روی ارسال فان پرسی و ضربه سر فیل جونز باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

مانچینی در دقیقه ۷۱ دست به تغییری طلایی زد و سرخیو آگرو، مهاجم آرژانتینی خود را به جای سمیر نصری به بازی فرستاد. این مهاجم آرژانتینی تنها هفت دقیقه بعد از ورود خود به بازی موفق شد با حرکاتی انفرادی و زیبا گل سه امتیازی و حساس تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان مانچینی بار دیگر در اولدترافورد طعم شیرین پیروزی را بچشند.

منچستر یونایتد پس از دریافت این گل به بازی هجومی و احساسی روی آورد، اما حملات این تیم با عملکرد خوب مدافعان سیتی خنثی شد و این تیم نتوانست گل تساوی را به ثمر رساند.

در جدول رده‌بندی منچستر یونایتد با ۷۷ امتیاز همچنان یکه تاز است. منچسترسیتی با ۶۵ امتیاز و چلسی با ۵۸ امتیاز به ترتیب رده‌های دوم و سوم جای دارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.