پیروزی یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن در شب ناکامی میزبانان

۲۵ام بهمن ،

در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو بازی از ساعت ۱۱:۱۵ به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال سلتیک گلاسکو اسکاتلند در استادیوم سلتیک پارک شهر گلاسکو میزبان یوونتوس ایتالیا بود که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود یوونتوس به پایان رسید.

در این بازی و از همان ابتدای آغاز مسابقه این سلتیک بود که دو حمله خطرناک را روی دروازه یووه تدارک دید اما برخلاف جریان بازی این بانوی پیر ایتالیا بود که روی ضدحمله و با ضربه ماتری در دقیقه ۳ به گل رسید. نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

در نیمه دوم باز هم یوونتوس بود که توسط مارکیسیو در دقیقه ۷۷ به گل دوم رسید و ووچینیچ در دقیقه ۸۳ با گل خود امیدهای سلتیک را به طور کامل نقش بر آب کرد. در نهایت هم بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود یووه به پایان رسید.

در دیگر بازی دیشب نیز پاری‌سن ژرمن مهمان والنسیا در مستایا بود که این بازی هم با نتیجه ۲ بر یک به سود پاری‌سن ژرمن خاتمه یافت.

لاوتزی در دقیقه ۱۰ توانست فرانسوی‌ها را یک بر صفر پیش اندازد و در دقیقه ۴۳ پاستوره اختلاف را ۲ برابر کرد. اما در نیمه دوم والنسیا یکی از گل‌ها را در دقیقه ۹۰ توسط رامی جبران کرد. نکته جالب در این بازی اخراج ابراهیموویچ در دقیقه ۹۰ بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.