پیشرفت کشور از طریق آموزش و پرورش شکل می‌گیرد

حاجی بابایی در تجلیل از فرهنگیان برگزیده بسیجی :

پیشرفت کشور از طریق آموزش و پرورش شکل می‌گیرد

جام جم آنلاین: وزیر آموزش و پرورش در چهارمین همایش تجلیل از فرهنگیان برگزیده بسیجی گفت :پیشرفت در کشور از طریق آموزش و پرورش شکل می گیرد .

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ،حمید رضا حاجی بابایی  صبح امروز در چهارمین همایش تجلیل از فرهنگیان برگزیده بسیجی که با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، دکتر رمضانیان سرپرست سازمان بسیج فرهنگیان و جمعی از برگزیدگان فرهنگی بسیحی ضمن گرامیداشت هفته معلم گفت : امسال هفته معلم دارای برجستگی های زیادی بود که از جمله آن می توان به نگاه عمیق مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به آموزش و پرورش اشاره کرد .

وی افزود : تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مهر تاییدی بر اقدامات انجام شده است و این مسئله وظیفه فرهنگیان را سنگین تر می کند .

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش الگویی معلمان در جامعه گفت : در سند تحول بنیادین محوریت با معلم است و این نشان دهنده شان و جایگاه معلمان است

وی  با اشاره به کار های انجام شده در دو سال و نیم اخیر که بالغ بر ۵۰۰ اقدام است تصریح کرد : اقداماتی نظیر نهضت ملی حفظ قرآن ، ایجاد مدارس قرآنی ، تدوین سند تحول بنیادین ، بیمه طلایی و … که اکثر آنها برای اولین بار در کشور اجرا شده از جمله ۵۰۰ اقدام این وزارتخانه است .


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.