پیوستن ۵بازیکن جدید به تیم نساجی مازندران

   سید محمود اسدی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری با بیان اینکه تیم فوتبال نساجی مازندران برای حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ یک نیازمند بازیکنان توانمند است، خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از بازیکنان مستعد شرایط مناسبی را در این تیم ایجاد خواهیم کرد.

وی با اشاره به جذب پنج بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: محسن رحیمی و میلاد کامل از گل گهر سیرجان، اسماعیل بالی مقدس از تربیت یزد، مصطفی مهدی زاده از استیل آذین و علی نظر محمدی  از پاس همدان به‌عنوان سنگربان با تنظیم قراداد در فصل جاری به تیم فوتبال نساجی مازندران پیوستند.

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: برای تقویت کادر فنی و افزایش قدرت تیمی این تصمیم از سوی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گرفته شده است.

اسدی تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک خبرهای خوشی درباره جذب سایر بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اطلاع رسانی می‌شود.

وی عنوان داشت: با بهره‌گیری از بازیکنان توانمند غیربومی در کنار بازیکنان بومی خواهیم توانست نتایج مثبت و ارزنده‌ای را برای تیم فوتبال نساجی مازندران کسب کنیم.

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران خاطرنشان کرد: با همدلی و وفاق همه مسئولان شهرستان قائمشهر و استان شاهد موفقیت تیم فوتبال نساجی مازندران خواهیم بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.