پیوس: رویانیان ثابت کرد کمیته فنی یعنی کشک!

   فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد انتخاب سعید شیرینی به عنوان سرپرست پرسپولیس گفت: این کار رویانیان اشتباه بود. مگر قرار نبود کمیته فنی نظر بدهد؟ به نظر من همه باید از این کمیته بیرون بیایند. رویانیان خودش می‌برد و می‌دوزد. همه اعلام کردند یکی از قدیمی‌های پرسپولیس سرپرست شود. با این کار معلوم شد همه چیز فرمالیته است و مدیرعامل باشگاه هر کاری خودش بخواهد انجام می‌دهد، پس یک تنه به جنگ دشمن برود. اصلا این کار درست نبود.

وی اضافه کرد: باید یک پیشکسوت پرسپولیس و سرما و گرما کشیده فوتبال را برای این پست انتخاب می‌کردند نه کسی که کار اجرایی کرده است. رویانیان رفیق خودش را آورده و این موضوع خیلی دخیل بوده است. رفیق بازی در فوتبال به درد نمی‌خورد. امثال محمد پنجعلی، محمود خوردبین، زادمهر و ابراهیم آشتیانی باید سرپرست پرسپولیس باشند.

پیوس در مورد معیارهایش برای انتخاب سرپرست گفت: سرپرست باید یک بازیکن قدیمی فوتبال باشد. باید کسی باشد که حداقل یک عکس با شورت ورزشی داشته باشد. از مسائل فوتبال شناخت داشته و سابقه حضور در پرسپولیس و تیم ملی را داشته باشد. آقای رویانیان! اگر تنها بخواهد بروید وسط میدان، راه به جایی نمی‌بریم. با این وضعی که دیدم می‌گویم پرسپولیس امسال به جایی نمی‌رسد.

وی تاکید کرد: با این اتفاق معلوم شد کمیته فنی یعنی کشک! پیشکسوتان نباید خودشان را ارزان بفروشند. نباید تا دعوت شدند سریع به این کمیته بروند. من هیچ وقت در این کمیته‌ها شرکت نمی‌کنم چون می‌دانم فرمالیته است. با این روش پرسپولیس به مقصد نمی‌رسد. ما پرسپولیس را دوست داریم و حرف دل مردم را می‌زنیم، مردم به ما می‌گویند که چه چیزهایی می‌خواهند.

 

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.