پیکه:انتظار اختلاف ۱۶ امتیازی با رئال را نداشتیم

۲۱ام بهمن ،

 جرارد پیکه مدافع اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا در مصاحبه با سایت فیفا به مرور شرایط کنونی  خود و باشگاهش پرداخت. در اینجا می توانید متن کامل مصاحبه پیکه با سایت فیفا را مطالعه کنید.

در اوج بودن : من بسیار خرسند هستم. این یک دوره زمانی منحصر به فرد است. از شرایط فعلی بسیار راضی هستم و این به خاطر عملکرد خوب من و تیمم است.این ها لحظاتی می باشند که باید از آنها لذت برد.

مصدومیت ها :  مصدومیت ها مانع از از آن شد که بتوانم در حد خودم ظاهر باشم و تا حدودی ثباتم در تیم کاهش پیدا کرد .بازی های یورو اوضاعم را بهتر کرد و تیم از نظر دفاعی بسیار خوب کار کرد. و این سبب شد که با قدرت و انگیزه زیادی به بازی ها برگردم و در حال حاضر تیم بسیار خوب بازی می کند که کمک زیادی به من می کند.

شایعات: آنها همیشه تا حدودی روی شما اثر خواهند گذاشت.بهترین حالت برای یک مدافع این است که مردم دربارهٔ شما صحبت نکنند و وقتی شایعات آغاز می شوند شما ناراحت می شوید.اما این بخشی از فوتبال است و من یاد گرفته ام که با آنها کنار بیایم.من وقتی به بارسا آمدم همه چیز آسان و راحت به نظر می رسید اما وقتی اوضاع پیچیده می شوند ارزش شما مشخص می شود و شما به بازیکن بهتری تبدیل می شوید.

اعتماد به نفس در تیم : ما به شدت تمرین می کنیم و بازی به بازی پیش می رویم جایی برای نگرانی وجود ندارد.اگر منظم جلو بروید در نهایت موفق می شوید و ما این کار را در شدید ترین فشارها هم انجام می دهیم.

تیتو ویلانوا : او کارش را به خوبی انجام می دهد و کاری کمتر یا بیشتر از گواردیولا انجام نمی دهد. تیتو به آسانی آنچه می خواهد را پیاده می کند.

اختلاف ۱۶ امتیازی با رئال : این چیزی است نه خودمان و نه هرکس دیگری در زمان فعلی انتظارش را نداشت.رئال لیگ را برده بود و تیم بزرگی دارد. اما به هر حال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

بازی های حساس با میلان و رئال : من فکر می کنم آن قدر خوب هستیم که بتوانیم هر ۳ جام را تصاحب کنیم.باید جاه طلب باشیم و تلاش کنیم من فکر می کنم ما نشان داده ایم که در هر ۳ جام می توانیم قهرمان شویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.