پیکه:شانس رئال و بارسا برای قهرمانی برابر است

آبی و اناری ها بعد از سه قهرمانی پیاپی در لالیگا، فصل گذشته در رقابت با رئال ناکام ماندند و این تیم مورینیو بود که با رسیدن به رکورد خیره کننده ۱۰۰ امتیاز، جام قهرمانی را بالای سر برد.

این مدافع ملی پوش اسپانیایی در گفتگو با خبرنگاران گفت:” رئال در حال حاضر قهرمان لالیگاست و ما باید تلاش کنیم تا بار دیگر قهرمان لالیگا و چمپیونزلیگ شویم.

در حال حاضر همه چیز ۵۰-۵۰ است؛ هر دو تیم شرایط برابری دارند. قهرمانی در سوپرکاپ اعتماد به نفس زیادی برای ادامه فصل به ما خواهد داد. این یک دیدار ویژه مقابل یک حریف ویژه است و پیروزی در آن اهمیت زیادی دارد. ما می دانیم رئال چه اندازه قدرتمند است و ممکن است در این دیدار پیروز شویم یا شکست بخوریم.”

علی رغم اینکه بارسا فصل گذشته نتوانست قهرمان لالیگا و چمپیونزلیگ نشد، پیکه این فصل را ناامیدکننده نمی داند.

” ما فصل گذشته فوق العاده بودیم اما چون ما قهرمان لالیگا و چمپیونزلیگ نشدیم، کسی این طور فکر نمی کند.

اگر کمی خوش شانس بودیم، می توانیم مقابل چلسی و رئال به پیروزی برسیم. باید با همین فلسفه ادامه بدهیم و منتظر کسب جام های بعدی باشیم.”

پیکه همچنین در مورد حذف ناباورانه اسپانیا از المپیک گفت:” این نتیجه نشان داد که فوتبال چه اندازه دشوار است و ممکن است حتی در مقابل تیم هایی که روی کاغذ حریفانی ساده به نظر می رسند، شکست بخورید.

ما برای یک تورنمنت دیگر تحت فشار نیستیم اما آنها یک دیدار بد داشتند و سپس مقابل هندوراس علی رغم داشتن ۱۵ موقعیت، نتوانستند گلزنی کنند.

آنها از کیفیت لازم برای کسب مدال طلا برخوردار بودند. این نشان می دهد که شکست دادن هر حریفی چقدر دشوار است.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.