پیکه: رکورد ۱۰۰ امتیاز، ما را وسوسه می کند

۳۱اردیبهشت،

جرارد پیکه مدافع باتجربه باشگاه بارسلونا یکشنبه شب و بعد از برد تیمش مقابل وایادولید که با برگزاری جشن قهرمانی رسمی بارسا در رقابت های لالیگا همراه بود، پیغامی برای کسانی داشت که دوره طلایی بارسا را تمام شده می دانند.

به گزارش گل ، پیکه با این اشخاص موافق نیست و در صحبت هایی اعلام کرده که این بارسلونا هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

پیکه درصحبت هایی که در روزنامه آ.اس بازتاب یافته گفت:« این تیم هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد؛ باید تلاش کنیم که از روندموفقیت جدا نشویم. همیشه می توان بهتر شد. در سالی که ما یک قهرمانی سه گانه به دست آوردیم، باشگاه برای بهبود شرایط رختکن و پیشرفت رو به جلو ۴ یا ۵ بازیکن جدید خریداری کرد.اگر بهترنشوی، عقب می مانی، به همین خاطر هم باید تلاش کنیم تا همیشه بهترین باشیم»

پیکه درمورد بازی بعدی تیمش در رقابت های لالیگا و احتمال رسیدن بارسا به رکورد ۱۰۰ امتیازی رئال مادرید در یک فصل از رقابت های لالیگا گفت:« کسب ۱۰۰ امتیاز ما را وسوسه می کند؛ چون در هریک از بازیهایی که به میدان می رویم، به دنبال پیروزی هستیم؛ به ویژه به افتخار باشگاهی که پیراهنش را برتن می کنیم. اگر بتوانیم به رکورد ۱۰۰ امتیاز در طول یک فصل برسیم و از رکورد قبلی مان که ۹۹ امتیاز بود عبور کنیم که چه بهتر…این برای ما یک چالش است. »

پیکه در بخش پایانی صحبت هایش درمورد نمره کلی بارسا در طول این فصل گفت:« نمره خیلی بالایی می دهم. ما به روزهای خوب عادت کرده ایم.روزهایی را پشت سرگذاشتیم که در آن جام های زیادی کسب کرده ایم و ما و اعضای کادر فنی این را خوب می دانند.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.