پژوهشکده مدیریت فناوری فاوا تاسیس می‌شود

با تایید شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پژوهشکده مدیریت فناوری فاوا در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاسیس خواهد شد.

به گزارش ایسنا از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات حسین صمیمی، مدیر حوزه ریاست پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با ذکر این مطلب افزود: پژوهشگاه در حال حاضر دارای ۶۵ عضو هیات علمی تمام وقت است که بیش از ۳۰ درصد آنها در مرتبه استادیار و دانشیار پژوهشی در حال فعالیت هستند.

صمیمی گفت: تاکنون فعالیت‌های این پژوهشگاه در قالب ۳ پژوهشکده فناوری ارتباطات، فناوری اطلاعات و امنیت ICT در حال انجام بوده و به تازگی با توجه به موافقت اصولی اخذ شده از شورای گسترش آموزش عالی، پژوهشکده مدیریت فناوری فاوا نیز تاسیس و راه اندازی خواهد شد.

وی انجام مطالعات راهبردی در حوزه فاوا، بررسی‌های فنی و اقتصادی درخصوص فناوری‌های نوین، مطالعات بین‌الملل و نیز مطالعات حقوق و مقررات فاوا را از ماموریتهای اصلی این پژوهشکده برشمرد.

مدیر حوزه ریاست پژوهشگاه با تاکید بر اهمیت فاوا در حوزه هایی چون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و اجتماعی افزود: پژوهشکده مدیریت فناوری فاوا نقش بسیار کلیدی در انجام مطالعات راهبردی و نیز آسینده پژوهی برای کمک به تصمیم سازی مدیران ارشد حوزه ICT خواهد داشت و بستر مناسبی برای مدیریت کلان حوزه ICT در کشور ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.