پکس و زهرا فرزندان آنجلینا جولی با او همبازی شدند + عکس

پکس و زهرا فرزندان آنجلینا جولی او را در بازی در فیلم «زیبای خفته» همراهی می‌کنند. البته نقش‌هایی که به پکس ۸ ساله و زهرای ۷ ساله داده شده، نقش‌های کوتاهی هستند ولی اینکه آنجلینا جولی و فرزندانش با همدیگر در این اثر سینمایی ایفای نقش می‌کنند، نکته قابل توجهی است.

 

AnJeLiNA

 

 

 

به گزارش “۱ پارس” به نقل از مهر, انتخاب پکس و زهرا به این دلیل بوده است که آنها اصرار زیادی داشتند در این فیلم بازی داشته باشند. پیش از این ویوین ۴ ساله دیگر فرزند آنجلینا جولی و براد پیت نیز ایفای یک نقش را در فیلم «زیبای خفته» برعهده گرفته بود که این امر اصرار زهرا و پکس را برای پیوستن به این پروژه سینمایی افزایش داد.

 

zahra-pax

 

«زیبای خفته» را رابرت استرامبرگ کارگردانی می‌کند و الی فانینگ در نقش آئورا ظاهر خواهد شد. آنجلینا جولی نیز در مقابل او نقش منفی فیلم را برعهده دارد و جولی در این اثر، نقش نامادری ستمکار ظاهر می‌شود.

 

گریم و ظاهر آنجلینا جولی در این اثر سینمایی متفاوت است و به نظر می‌رسد بتواند در کارنامه سینمایی خود یک اثر فانتزی برای بچه‌ها را نیز رقم بزند. این فیلم اقتباسی از داستان معروف «زیبای خفته» است که قرارست ۱۴ مارس ۲۰۲۴ اکران شود.

فرهنگ و ادب

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. غزل نصیرزاده:

    بچه هایش مثل خودش بسیار جذابند

    • بد بوی:

      خودش که خیلی هاته!!!!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.