پیامک‌های بانکی تبلیغاتی نیستند

۲۶ام بهمن ،

بینا- قطع پیامک‌های تبلیغاتی توسط مشترکان تلفن همراه منجر به قطع پیامک‌های اطلاع رسانی بانکی نمی‌شود.
به گزارش بینا، داوود زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه مشترکان تلفن همراه می‌توانند با موبایل خود با شماره ۹۹۹۰ تماس گرفته و پس از اتصال به اپراتور شماره تلفن خود را برای قطع اس ام اس های تبلیغاتی به اپراتور بدهند، به موبنا اظهار داشت: در این شرایط پیامک‌های تبلیغی برای مشترکان ارسال نخواهد شد.
وی در پاسخ به اینکه در این شرایط وضعیت پیامک های اطلاع رسانی بانک های به چه صورت خواهد بود، گفت: در صورتیکه پیامک های جنبه تبلیغی و همگاتی داشته باشد برای آنها ارسال نمی شود، ولی در صورتیکه درخصوص اطلاعات بانکی فرد باشد و فقط جنبه شخصی داشته باشد، این پیامک‌ها همانند قبل برای مشترک ارسال می‌شود.
زارعیان بیان کرد: شماره‌های ۸۹۹۹ و ۵۰۰۵ و شماره‌های دیگر زمانی پاسخگوی نیاز مشترکان است که از این شماره‌ها و یا دیگر شماره‌های شرکت مخابرات برای آنها اس ام اسی ارسال شده باشد.
وی افزود: به این ترتیب مشترکان می‌توانند طبق دستورالعمل مندرج در این اس ام اس‌ها شماره‌های مورد نظر را ارسال کنند تا اس ام اس‌هایشان قطع شود.
از چندی پیش مشترکان تلفن همراه از دریافت حجم انبوهی از پیامک‌های تبلیغاتی خبر دادند که سببات گلایه ایشان را نیز فراهم آورده است.
نکته قابل تامل آنکه این مشترکان تلفن‌همراه پیش از این خواستار لغو دریافت پیامک‌های تبلیغاتی شده بودند، اما به نظر می آید دورجدیدی از ارسال این دست پیامک‌ها آغاز شده و گویی تقاضای مشترکان برای عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی مورد توجه قرار نگرفته است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.