پیام احمدی نژاد به سران کشورهای اسلامی

رئیس جمهور در پیام های تبریک جداگانه به سران کشورهای اسلامی و دبیر کل سازمان همکاری اسلامی به مناسبت حلول ماه ضیافت الله، ابراز امیدواری کرد تا در این ماه فرخنده بیش از پیش شاهد «مودت و اخوت میان ملت ها به ویژه ملتهای مسلمان» و «رفع ظلم و تبعیض» و «گسترش صلح و امنیت پایدار» در جهان باشیم.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای محمود احمدی نژاد در این پیام ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به دولت ها و ملتهای مسلمان، آورده است: امیدوارم ملت ها دراین ماه فرخنده، با بهره گیری مضاعف از آموزه های رفیع پیامبر مهر و رحمت (ص) و آیات نورانی کتاب وحی، بیش از پیش در مسیر پیشرفت و تعالی، گسترش صلح و امنیت پایدار و رفع ظلم و تبعیض حرکت نمایند و همگان شاهد وحدت و مودت بیشتر میان همه ملتها به ویژه ملتهای مسلمان باشیم.

رئیس جمهور در ادامه استمرار سلامتی و موفقیت برای روسای کشورهای اسلامی و بهروزی، شادکامی و سرافرازی را برای دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و دوست از خداوند مسالت کرده است.

احمدی نژاد همچنین در پیام تبریک جداگانه ای به پروفسور اکمل الدین احسان اوغلو، دبیر کل سازمان همکاری اسلامی ماه رمضان را ماه جوشش عشق و ایمان توصیف و ابراز امیدواری کرد تا در این ماه فرخنده بیش از پیش شاهد مودت و اخوت میان ملت ها به ویژه ملتهای مسلمان و رفع ظلم و تبعیض و گسترش صلح و امنیت پایدار در جهان باشیم.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.