پیام تبریک جامعه مدرسین به روحانی

۲۶خردادماه،

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد، انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی را تبریک گفت.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای ضمن قدرانی از مردم برای مشرکت حداکثری در انتخابات به حسن روحانی به عنوان منتخب مردم ایران تبریک گفت.  متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بدین شرح است:

حضور پرشور ملت شریف ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، چشم جهانیان را به خود خیره کرد. این حضور پرشور، لبیک دیگر ملت ایران به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مصداق بارز تحقق شعار «حماسه سیاسی» بود. رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و بوق‌های تبلیغاتی دشمنان، ماه‌ها بود که با بهانه‌های گوناگون می‌کوشیدند تا مردم ایران را از راهی که پیش رو دارند مأیوس سازند و مشارکت عمومی را کمرنگ نمایند؛ غافل از آنکه حضور حداکثری مردم نشان داد که این ملت سلحشور عهد خود را با امام راحل (رحمهالله علیه) و شهیدان فراموش نساخته و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در برهه‌های حساس، حضوری پررنگ‌تر خواهند داشت.

انتخابات ۲۴ خرداد، همچون انتخابات‌های قبل مصداق مردم‌سالاری دینی و مشارکت مردم در اداره کشور بود و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ملت بزرگوار ایران اسلامی که پیروز اصلی در انتخابات بود، از همه کسانی که در برگزاری پرشور آن تلاش کرده‌اند بویژه شورای محترم نگهبان، وزارت کشور، دیگر نامزد‌های محترم و رسانه‌ ملی که نقش مهمی در خلق این حماسه سیاسی داشت تقدیر و تشکر می‌نماید.

در پایان با تبریک به رئیس‌جمهور منتخب جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی، عضو محترم مجلس خبرگان رهبری و جامعه روحانیت مبارز تهران، انتظار می‌رود با استفاده از نیروهای ارزشی، ولائی و متدین، متخصص و کار آمد تمام تلاش خود را برای حفظ ارزشهای دینی و نشر معارف اهل‌البیت (علیهم السلام)، آبادانی کشور و رفع مشکلات اقتصادی انجام داده و توجه ویژه‌ای در جهت احقاق حقوق ملت شریف ایران در عرصه‌های جهانی بویژه در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای مصروف سازد و قانون‌مداری را سرلوحه کار خویش قرار دهد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.