پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان به مناسبت قهرمانی آزادکاران

۰۳م اسفند ،

forootan 1-6-1.jpg

محمد عباسی طی پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد و نایب قهرمانی تیم کشتی فرنگی ایران در رقابت های جام جهانی تهران را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی قاطعانه تیم ملی کشتی آزاد که با برتری ۶ بر یک مقابل روسیه به دست آمد، این قهرمانی غرور آفرین را تبریک گفت.

در پیام دکتر محمد عباسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد و نایب قهرمانی تیم کشتی فرنگی ایران در جام جهانی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه و غرورآفرین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان و کسب مقام اول و عنوان قهرمانی جام جهانی، نشان دیگری از شایستگی‌ها و توانمندی‌های جوانان دلیر این سرزمین است.ایران امروز بیش از هر زمان دیگر سرافراز و سربلند با فرزندان غیرتمند خود بر بام اقتدار و افتخار ایستاده و نفس گرم قهرمانان، طلایه‌دار این لحظات میمون و شریف است.

این نام‌آوران، این پهلوانان و جوانمردان امروز ایران با صلابتی مثال زدنی به مانند دماوند و با سینه‌ای ستبر و با تکیه بر این حماسه و با غرور، سرود و نغمه‌ی پیروزی سر داده و به تمام جهان می‌گوید که ای وطن، همیشه‌ی ایام جاودان و ماندگار خواهی بود تا هست این همت بلند، بر بلندای جهان خواهی ایستاد.

اهتزاز پرچم با شکوه کشورمان به مناسبت این پیروزی ارزشمند برگ زرین دیگری در کارنامه جوانان عزیز ما خواهد بود.

اینجانب مراتب تقدیر و تشکر خویش را از همه دست‌اندرکاران، مربیان و پهلوانانی که دل میلیون‌ها پیر و جوان را در جای جای ایران اسلامی و در سراسر جهان شاد کرده و با قدم‌ها و نفس‌های گرمشان شهد شیرین پیروزی را به ملت بزرگوار ایران هدیه کردند ، ابراز داشته و این قهرمانی افتخارآمیز را به محضر مقام معظم رهبری ، ریاست محترم جمهور و همه ملت بزرگ و رشید ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان عزت و سربلندی هر چه بیشتر را برای جوانان ایران اسلامی مسألت دارم.

وزیر ورزش و جوانان

محمد عباسی

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.