پیام تسلیت بشار اسد برای رئیس جمهور و مردم ایران

بشار اسد در این پیام تسلیت نهایت اندوه خود را در خصوص پیامدهای زلزله شمال غرب ایران ابراز و تاکید کرد که به بازماندگان و خانواده‌های قربانیان زلزله تسلیت می‌گوید.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/04/927db88b32eee2a6703c7e00e9288d38.jpg

رئیس جمهوری سوریه در پیامی، کشته شدن ده‌ها ایرانی در زلزله کرمانشاه را به همتای ایرانی خود و ملت ایران تسلیت گفت.

بشار اسد در این پیام ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان و آسیب‌دیدگان زمین‌لرزه در مناطق شمال غرب ایران، حمایت خود از مردم ایران را اظهار داشت و افزود: اطمینان وافر دارم که ملت ایران می‌تواند این مصیبت را پشت سر بگذارد.

متن پیام تسلیت بشار اسد:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
جناب دکتر حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
السلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

با تاسف و اندوه فراوان خبر زمین‌لرزه در منطقه شمال غرب ایران – استان کرمانشاه – را که به جان باختن بیش از ۲۰۰ تن و زخمی شدن ۲هزار تن دیگر انجامیده و خسارات بسیاری پدید آورده است، دریافت نمودم.

اینجانب به نام ملت عرب سوریه و به نام شخص خود خالصانه‌ترین مراتب تسلیت را به جنابعالی، ملت دوست ایران و خانواده‌های مصیبت‌دیده عرض می‌نمایم.

از خداوند بزرگ و توانا برای قربانیان این حادثه رحمت واسعه و برای مصدومان آن شفای عاجل و برای خانواده‌های آنان صبر و شکیبایی مسئلت می‌دارم.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و حمایت خود از ملت دوست ایران، اطمینان وافر دارم که ملت ایران می‌تواند این مصیبت را پشت سر بگذارد و از خداوند مسئلت دارم جمهوری اسلامی ایران را از گزندهای روزگار مصون بدارد.

برادرتان
رئیس جمهوری عربی سوریه
«بشار اسد»

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.