پیروزی چلسی در هفته ۳۳ لیگ جزیره

۲۱اردیبهشت،

چلسی در اولین دیدار از هفته ماقبل پایانی لیگ برتر انگلیس به یک پیروزی خارج از خانه دست یافت و آستون ویلا را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در اولین دیدار از هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس، چلسی در زمین آستون ویلا به یک پیروزی دیر هنگام دست یافت.

در این دیدار خشن که دو بازیکن اخراجی داشت هر دو تیم یک بازیکن خود را به سبب ده نفره شدن از دست دادند. ابتدا رامیرس در دقیقه ۴۵ از چلسی اخراج شد و سپس کریستین بنتنکه در دقیقه ۵۸ از تیم میزبان اخراج شد.

در این دیدار ابتدا کریستین بنتنکه در دقیقه ۱۵ تیم میزبان را پیش انداخت اما فرانک لمپارد در دقایق ۶۱ و ۸۸ برای چلسی گلزنی کرد. لمپارد با این دو گل توانست رکورد گلزنی بابی تامبلینگ با ۲۰۲ گل را بشکند و با ۲۰۳ گل زده بهترین گلزن تاریخ چلسی شود. این در حالیست که لمپارد برخلاف بابی تامبلینگ که مهاجم بود یک هافبک است و به ثمر رساندن این تعداد گل برای یک هافبک می تواند ارزش های این هافبک بزرگ را بیشتر نشان دهد.

در ادامه بازی های هفته ۳۷ لیگ برتر فردا یکشنبه هفت دیدار برگزار می گردد که در مهمترین آنها فولام که پس از مصدومیت اشکان دژاگه هنوز نتوانسته پیروز شود میزبان لیورپول است و منچستر یونایتد در روزی که سر آلکس فرگوسن را برای آخرین بار روی نیمکت مربیگری در اولدترافورد خواهد دید با سوانسی دیدار خواهد کرد و تاتنهام با استوک سیتی بازی می کند.

در جدول رده بندی منچستر یونایتد با ۸۵ امتیاز در رده اول قرار دارد و تیم های منچستر سیتی و چلسی در رده های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.