پیشرفت‌های نیروی دریایی ارتش به برکت نیروهای توانمند، شجاع و خلاق بوده است

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا، گفت: پیشرفت‌هایی که در نیروی دریایی ارتش در طول دوران انقلاب اسلامی شاهد بوده‌ایم به برکت برخورداری از نیروهای توانمند، شجاع و خلاق و در صدر آن فرماندهان این نیرو بوده است.

پیشرفت‌های نیروی دریایی ارتش به برکت نیروهای توانمند، شجاع و خلاق بوده است

به گزارش ممتاز نیوز، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی، در سومین همایش الگوی فرماندهی مطلوب در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، ضمن تبریک به ارتش جمهوری اسلامی ایران به واسطه دارا بودن برجستگی‌هایی که مدنظر فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) است اظهار کرد: الگوهای فرماندهی مطلوب از نظر فرمانده معظم کل قوا در نیروهای مسلح و جامعه وجود دارد و شما دانشجویان، اساتید و فرماندهان با کار، پردازش و مطالعه می‌توانید موجب پیشرفت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شوید.

وی با اشاره به توانایی‌های بالای دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) و حضور چندین باره مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا در این دانشگاه تصریح کرد: اقدامات مهمی در گام دوم انقلاب درباره توجه به جوانان در امور دفاعی، امنیتی و فرماندهی در دانشگاه‌های ارتش انجام شده و توانسته‌ایم به نقاط مطلوبی در این باره برسیم.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا ابراز امیدواری کرد:  هرچه زودتر و با حمایت همه جانبه به اوج آمادگی در ارتش که مدنظر و اولویت مقام معظم رهبری است برسیم.

شیرازی تصریح کرد: پیشرفت‌هایی که در نیروی دریایی ارتش در طول دوران انقلاب اسلامی شاهد بوده‌ایم به برکت برخورداری از نیروهای توانمند، شجاع و خلاق و در صدر آن فرماندهان این نیرو بوده است.

شیرازی ادامه داد: امروز ما باید با تلاش بیش از پیش  زیرساخت‌ها و امکانات نیروی دریایی ارتش را  در تراز و شأن و منزلت نظام جمهوری اسلامی برسانیم. پیمودن مسیر باید کامل‌تر و متفاوت‌تر از گذشته باشد تا زمینه‌ساز تحقق اهداف باشد.

وی گفت: آخرین دستاوردهای نیروی دریایی ارتش اقدام در دریاها و پیمودن ناوگروه ۷۵ در اقیانوس‌ها بوده است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری، این نیرو برای کشور عزت‌آفرینی کرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.