پیشرفت ۹۰درصدی خانه والیبال خوزستان/مشکل اعتباری ۶۰ پروژه ورزشی

۲۳ آبان ،

معاون عمرانی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در صورت تامین اعتبار، سالن اختصاصی والیبال و نزدیک به ۶۰ پروژه دیگر تا دو، سه ماه آینده افتتاح می‌شوند.

حمید شکیبامهر معاون عمرانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: سالن اختصاصی والیبال استان با ۹۰ درصد پیشرفت در صورت تامین اعتبار تا دو ماه آینده افتتاح می‌شود. این پروژه در حال تکمیل نمای خارجی است.

وی ادامه‌داد: این سالن با استاندارد‌های روز ساخته شده که شامل زمین بازی، سکوی تماشاگران با گنجایش هزار صندلی و ساختمان‌های جانبی است.

معاون عمرانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان با اشاره به این‌که این پروژه باید ظرف مدت دو سال به اتمام می‌رسید، افزود: احداث این مجموعه در سال ۱۳۸۷ جزو مصوبات مسافرت ریاست جمهوری به استان است که با گذشت چهار سال و حدود دو سال تاخیر در افتتاح، هنوز تکمیل نشده است و به شرط تامین اعتبار، تا دو ماه آینده به والیبالیست‌های استان تحویل داده می‌شود.

وی بها‌ برآوردشده برای ساخت این مجموعه را ۷۰۰ میلیون تومان دانست و گفت: از این مبلغ فقط ۵۰۰ میلیون تومان آن تامین شده است و برای تکمیل این طرح، به ۲۰۰ میلیون تومان دیگر نیازمندیم که هنوز پرداخت نشده است. بودجه این پروژه از محل اعتبارات استانی است و علاوه بر این مجموعه، نزدیک به ۶۰ پروژه ورزشی دیگر استان مشکل اعتباری دارند.

شکیبامهر ادامه‌داد: بدون شک این سالن اختصاصی در رشد و شکوفایی استعدادهای والیبالیست‌های استان تاثیر بسزایی دارد و سبب جذب علاقه‌مندان به ورزش خواهد شد. با احداث این سالن، حداقل علاقه‌مندان برای دنبال‌کردن رشته والیبال به صورت تخصصی و توسعه ورزش قهرمانی‌شان، مکانی را دارند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.