پیشروی یورو و پوند/فصل مجامع خودروسازان و روزهای خزان سود/افت شاخص های سهام و صعود فلز زرد

جهان – مدیرعامل کارخانۀ تولید پژو در شهر اولنه فرانسه می گوید: یکی از دلایل ورشکستگی و بسته شدن این کارخانه توقف فروش به ایران بوده است.

بازار مالی – در جریان معاملات امروز بازارهای جهانی، بهای هر اونس طلا ۴ دلار و ۱۰ سنت گران شد و به یکهزار و ۵۹۲ دلار و ۷۰ سنت رسید.

صنعت – اگر در سال فقط یک بار روز پاسخگویی واقعی خودروسازان باشد قطعا روز مجمع مهمترین کاندیداست.

بازار مالی – قیمت جهانی طلا بار دیگر به ۵ قدمی ۱۶۰۰ دلار در هر اونس رسید.

جهان – صندوق بین المللی پول هشدار داد اگر کشور های اروپایی در حل بحران مالی جاری قاطع عمل نکنند، آینده اروپا تاریک خواهد بود.

جهان – کارکنان ناراضی دولت اسپانیا به نشانه مرگ بخش دولتی با پوشیدن لباس عزا، تابوت نمادین آن را بر دوش حمل کردند.

بازرگانی – بحران رشد قیمت گوشت مرغ هنوز ادامه دارد، آیا بعد از حل بحران می توانیم انتظار کاهش قیمت را داشته باشیم؟

انرژی – در حال حاضر هر بشکه نفت خام آمریکا در بازار نیویورک حدود ۸۶ دلار معامله می شود در حالیکه هر بشکه نفت خام ایران حدود ۹۸ دلار بفروش می رسد.

بازرگانی – دو تصویر از میوه فروشی ای در سطح شهر تهران که آخرین قیمت برخی میوه ها را برای فروش به اطلاع شهروندان رسانده است.

بازار مالی – با شروع داد و ستدهای امروز در بازار داخل، بهای دلار آمریکا که روز گذشته تا ۱۹۰۷ تومان هم رسیده بود بار دیگر در بعد از ظهر امروز به ۱۹۰۹ تومان رسید.

اقتصاد کلان – بهمن کشاورز حقوقدان با‌سابقه کشور در گفت و گو با هفته نامه تجارت فردا از منظر حقوقی به بحث چک و تغییر دستورالعمل حساب‌جاری پرداخته است.

بازرگانی – توزیع مرغ گرم در واحد‌های صنفی منتخب و جایگاه‌های از پیش‌ تعین شده در استان فارس آغاز شده که در این جایگاه ها مرغ با نرخ هر کیلو چهار هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می‌شود.

بازرگانی – نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا ویژه طرح ضیافت از فردا تا پایان روز ششم مرداد درشهر تهران در سه منطقه مصلی امام خمینی(ره)، فرهنگسرای خاوران و تهرانپارس برگزار می شود.

بازار مالی – علی کفاشیان، رییس فعلی فدراسیون فوتبال و مدیر ارزی اسبق بانک مرکزی، با انتقاد از مدیریت بازار ارز، از دلایل رشد قیمت دلار می گوید و نسبت به ریسک این بازار هشدار می دهد.


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.