پیشکسوت هندبال:برنامه ریزی فدراسیون ضعیف است

‘مجیدمیرحسینی ‘ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره نتایج ضعیف تیم هندبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: تیم هندبال جوانان ایران برای حضور در این مسابقات باید با برگزاری اردوهای آماده سازی متعدد داخلی و خارجی نقاط ضعف خود را شناسایی و برطرف می کرد.

وی افزود: برای شرکت دراین مسابقات ، تیم هندبال جوانان ایران باید حداقل شش یا هفت اردوی تدارکاتی برگزار می کرد اما متاسفانه این تیم با برگزاری تنها دو اردوی آماده سازی به قطر اعزام شد.

ناظر فدراسیون هندبال در عین حال گزینش بازیکنان تیم ملی را مناسب ندانست و گفت: کادرفنی تیم هندبال جوانان برای گزینش بازیکنان ، تعامل لازم را با مربیان باشگاهی ایران نداشت.

به گفته وی، هندبال به جز استان های اصفهان ، کرمان ، اراک در استان های دیگر فعال نیست و حتی سبزوار که زمانی قطب هندبال ایران بود در این رشته فعالیت چشمگیری ندارد.

میرحسینی تاکید کرد: برای تقویت هندبال کشور، مسابقات هندبال باشگاه های کشور در رده های سنی پایه باید حذف و مسابقات قهرمانی کشور جایگزین شود.

وی خاطر نشان کرد: با برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی کشور در رده های سنی پایه، نوجوانان و جوانان همه استان های کشور در این مسابقات شرکت می کنند و با شناسایی نیروهای مستعد در استان ها ، می توان برای پشتوانه سازی برنامه ریزی کرد.

۷۱۳۲ت/۱۰۴۲**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۸۳۸۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.