پیشنهادهای خود را ارائه دهید ( مهم )

سلام عرض میکنم خدمت دوستان عزیزم ، کاربران دوست داشتنی وبسایت استخدام دات کو که همیشه با دعاهای خیرشون یار و یاور ما بودند.

پیشنهادهای خود را ارائه دهید ( مهم )

پیشنهادهای خود را ارائه دهید ( مهم )

اول از همه یک مسئله ای رو یاد آور بشم ، شاید بعضی ها به من خرده بگیرن که در یک سایت رسمی چرا به صورت عامیانه صحبت میکنم ، باید عرض کنم که هیچ وقت دوست نداشتم در این سایت خیلی لفظ قلم صحبت کنم چون احساس میکنم این کار باعث ایجاد فاصله بین من و شما میشه ! من یک نسل سومی هستم و با اکثر افراد جویای کار هم نسلم و دلیلی نمیبینم که بخوام بین خودم و شما فاصله ایجاد کنم ! من هم یکی هستم از شما و دوست دارم به همتون کمک کنم چون اگر خودمون هم به هم دیگه کمک نکنیم چه کسی باید بهمون کمک کنه ؟! پس امیدوارم دوستان این عامیانه صحبت کردن من رو به حساب چیزهای دیگه نذارن.

صحبت ها رو کوتاه میکنم میرم سر اصل مطلب ، قصد داریم سایت رو گسترش بدیم ، خودمون طرح هایی داریم برای گسترش سایت اما از اونجا که این سایت متعلق به شما هم هست و هدف ما هم ارائه خدماتی در راستای شغل یابی آسان برای شما عزیزان هست ازتون خواهش میکنم اگر طرحی ، پیشنهادی و راهکاری برای بهتر شدن سایت دارید در قسمت نظرات این مطلب ارائه بدید و ما هم تمام سعیمون رو خواهیم کرد حدالامکان طرح های شمارو به مرحله اجرا برسونیم.

موفق و پیروز باشید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.