پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی مسافران اتوبوسرانی

۰۱م اسفند ،

پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی مسافران اتوبوسرانی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از بسیج کلیه امکانات و ناوگان اتوبوسرانی در آخرین ماه سال خبر داد و گفت: با خدمات رسانی حدود ۷۰۰۰ دستگاه اتوبوس در شرایط عادی روزانه حدود ۴ میلیون جابه جایی صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل از ایسنا،  پیمان سنندجی گفت:  پیش بینی می گردد با افزایش تعداد سفرها و ترددها در آخرین ماه سال تعداد مسافران اتوبوسرانی حدود ۱۵ درصد افزایش یابد و به حدود ۵/۴ میلیون جابه جایی در روز برسد. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کلیه ناوگان اتوبوسرانی در خطوط مختلف از ۱ اسفندماه تا ۱ فروردین ماه در آماده باش کامل قرار خواهد داشت تا با تمام ظرفیت به شهروندان خدمات رسانی شود.

وی با بیان اینکه تقویت تمام خطوط نیز در این ایام صورت خواهد گرفت گفت: در راستای خدمات رسانی مناسب به شهروندان همچنین مقرر شده که ساعت کاری اتوبوس ها از ۱ اسفند ماه افزایش یابد، چنانچه شیفت عصر در خطوط عادی منتهی به مراکز خرید تا ۱۱ شب ادامه می یابد و در کلیه خطوط اتوبوس های BRT (خطوط : خاوران- آزادی، تهرانپارس – آزادی، پایانه علم و صنعت- خاوران، پایانه جنوب- پایانه شهید افشار، میدان راه آهن- میدان تجریش، میدان آزادی- دانشگاه علوم و تحقیقات پونک) نیز خدمات رسانی به صورت ۲۴ ساعته خواهد شد.

سنندجی تصریح کرد: ناوگان عادی خطوط فیدر نیز از ساعت ۵:۳۰ بامداد تا ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد. همچنین مقرر شده در این ایام کلیه اتوبوس ها طی شب شستشو و ضد عفونی شوند.

وی افزود: برای پنج شنبه آخر سال که شهروندان برای زیارت اهل قبور به بهشت زهرا(س) مراجعه می کنند نیز برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است که بر این اساس در این روز از پایانه ها و میادین اصلی شهر اتوبوس های ویژه ای شهروندان را به بهشت زهرا (س) برده و به مبادی اولیه باز می گردانند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: در روز اول سال تازه نیز تعدادی از ایستگاه ها و اتوبوس های شهر تهران تزئین می‌شوند و نسبت به توزیع گل و شیرینی بین مسافران اتوبوسرانی اقدام خواهد شد.

وی تاکید کرد: از تاریخ ۱۰ اسفند ماه تا پایان سال کلیه کارکنان اجرایی شامل رانندگان، عوامل فنی، پشتیبانی و مخابرات در آماده باش کامل خوانند بود و مرخصی این اشخاص لغو می گردد.

سنندجی از شهروندان درخواست کرد که سفرهایی که به قصد خرید انجام می گردد را در ساعات غیر پیک ترافیک( حدفاصل ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر) انجام دهند و تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

سه شنبه ۱ اسفند   ۱۵:۵۴

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.