پیش‌فروش فیلم جدید اصغر فرهادی در جشنواره‌ تورنتو

سینما و تلویزیون > چهره‌ها
پروژه‌ فیلم جدید اصغر فرهادی در بازار فیلم جشنواره‌ تورنتو پیش‌فروش خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سینمای اروپا، کمپانی فیلم «ممنتو اینترنشنال» چندین پروژه‌ جدید از جمله جدیدترین فیلم اصغر فرهادی را در جریان جشنواره‌ فیلم تورنتو پیش فروش می‌کند.

اصغر فرهادی که در جوایز اسکار ۲۰۱۲ جایزه‌ بهترین فیلم خارجی را برای «جدایی نادر از سیمین» کسب کرد، جدیدترین پروژه‌ خود را از ماه اکتبر در پاریس مقابل دوربین می‌برد و این اولین فیلمی خواهد بود که فرهادی خارج از ایران می‌سازد.

در فیلم جدید فرهادی بازیگران مطرحی چون «برنیس بژو»، برنده‌ اسکار بهترین بازیگر زن در سال ۲۰۱۲ برای فیلم «هنرمند» و همچنین «طاهر رحیم»، برنده‌ جایزه سزار بهترین بازیگر مرد برای فیلم «یک پیامبر» در سال ۲۰۱۰ نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم جدید فرهادی که توسط کمپانی فرانسوی «ممنتو» تهیه و تولید خواهد شد با مشارکت کمپانی «فرانس ۳ سینما» ساخته خواهد بود.

این فیلم تا بهار سال ۲۰۲۴ آماده خواهد شد.

از دیگر فیلم‌هایی که در جشنواره‌ امسال تورنتو توسط کمپانی «ممنتو» پیش فروش خواهد شد، می‌توان به «فاکس فایر» به کارگردانی «لاورنت کانته» اشاره کرد که در دهم سپتامبر در بخش نمایش ویژه جشنواره تورنتو به روی پرده می‌‌رود.

«کانته» که برنده‌ نخل طلای کن سال ۲۰۰۸ است با جدیدترین فیلمش در شصتمین جشنواره‌ فیلم «سن‌سباستین» حضور خواهد داشت.


RSS

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. امیر:

    سلام دوستان.فکر کردین هم اونایی که ما رو تحریم می کنند چرا باید بیان به ما جایزه اسکار بدن؟بهتره یه سری به تحلیل استاد رائفی پور در مورد فیلم جدایی نادر از سیمین بزنید(یکی از کد هاش رو میگم :زنی باردار به اسم راضیه که اسم همسرش هم حجته بر اثر ضربه ی در بچش سقط میشه)فایلش رو دانلود کنید تو اینترنت هست

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.