پیش بینی رییس اتحادیه طلا و جواهر از بازار سکه و ارز

۳۰ آبان ،

پیش بینی رییس اتحادیه طلا و جواهر از بازار سکه و ارز | چاپ |
سه شنبه ۳۰ آبان ساعت ۱۱:۳۲

بینا- رییس اتحادیه طلا و جواهر کشوری با اشاره به اینکه بها سکه بر اساس نرخ ارز محاسبه می گردد، گفت: نوسان بهای چندانی تا روز چهارشنبه در بازار طلا نخواهیم داشت.
به گزارش تفسیری بینا، محمد کشتی آرای با اشاره به اینکه بها سکه و ارز منطبق بر یکدیگر می باشند، به پانا اظهار کرد: بها طلا و سکه حبابی نسیت و بر اساس نرخ ارز محاسبه می گردد به همین سبب بها آن در حال کاهش است.
وی ادامه داد: طلای جهانی امروز رشد داشت در نهایت افت نرخ دلار در بازار داخلی نتوانست سبب کاهش بها طلا در بازار داخلی شود؛ از طرفی هر دلار آمریکا امروز تنها ۴۰ تومان کاهش داشت در حالی که هر اونس طلا ۹ دلار رشد داشته است.
کشتی آرای با اشاره به اینکه روند بها طلا در روزهای آتی عادی خواهد بود گفت: تا چهارشنبه نوسان خواصی در بها ها نخواهیم داشت اما روز چهارشنبه آمارهای اقتصادی آمریکا اعلام می گردد که می تواند بها جهانی طلا را با نوسان همراه کند.
رییس اتحادیه طلا و جواهر کشوری گفت: از روز چهارشنبه بازار تهران تعطیل خواهد شد که نوسان‌های داخلی را به حداقل می رساند در نهایت بازار داخلی ارز و طلا تا اواخر هفته آتی بدون نوسان باقی خواهد ماند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.