پیش بینی قیمت سکه و طلا تا شب عید

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس دربارهٔ آینده قیمت های بازار گفت :نقدینگی در جامعه به دنبال یک فضای مناسب برای خود می‌گردد لذا پیش بینی میشود قیمت ها در هفته های با تغییرات مواجه شود

خبراقتصادی:علی قنبری به اقتصادپرس اظهار داشت: با توجه به رکودی که در بازار سهام و بورس پیش آمده، نقدینگی به سمت طلا وسکه هدایت خواهد شد.

وی افزود: باتوجه به وضعیت فعلی و برای پیشگیری از هرگونه تنش وبحران در جامعه،دولت و مسوولان باید با تصمیم‌گیری‌ها وسیاست‌های مناسب بازار را کنترل کنند.

قنبری خاطرنشان کرد : دولت باید برنامه‌ریزی کند تا سرمایه‌ها به طور متوازن در بازارهای گوناگون سرمایه‌گذاری شود؛ نه اینکه شرایطی فراهم شود تا بازار سکه، بورس و … متضرر شوند.

این اقتصاددان دربارهٔ احتمال مجدد قرارگیری بازار سکه و ارز در شرایط بحران و حباب کاذب به خبرنگار اقتصادپرس توضیح داد : بعید می‌دانم دوباره این شرایط را تجربه کنیم ؛ خوشبختانه مسوولان به دنبال این می باشند که شرایط را کنترل کنند و فکر نمی‌کنم بازار به سمت شرایط بحران حرکت کند.

این کارشناس مسائل اقتصادی دربارهٔ قیمت طلا و سکه در روزهای پایانی سال ۹۶ نیز گفت : براساس تجربه سال‌های قبل میزان خرید وفروش طلا و سکه در شب عید افزایش چشمگیری می‌یابد و پیش‌بینی می‌کنم تا پایان سال قیمت‌ها با شیب ملایمی بالا رود

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.