پیش بینی هواشناسی برای ۲۴ ساعت آینده

۰۲خردادماه،

روزگارنو: مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران روز شنبه صاف در اواخر وقت نیمه ابری گاهی با وزش باد همراه است.

به گزارش مهر، عبدالرضا امیدوار شهری بیان کرد: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که طی ۲۴ ساعت آینده در بعضی نقاط سواحل شرقی دریای خزر و شمال شرق کشور ابرناکی وزش باد رگبار و رعد و برق پیش بینی می گردد که به تدریج از اواخر وقت از ناپایداری در این مناطق کاسته خواهد شد. در شرق و بعضی مناطق جنوب کشور نیز باد و گرد و خاک رخ خواهد داد که به تدریج از رو شنبه از شدت وزش باد در این مناطق نیز کاسته می گردد.

وی گفت: بعد از ظهر شنبه در شمال غرب کشور افزایش ابر، وزش باد رگبار و رعد و برق پیش بینی می گردد و در سایر مناطق کشور جو آرام است.

امیدوار شهری افزود: از عصر روز یکشنبه علاوه بر شمال غرب در غرب کشور و به تدریج در روز دوشنبه در دامنه ها مرکزی زاگرس و دامنه های جنوبی البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد. طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور افزایش نسبی دما پیش بینی می گردد. همچنین تنگه هرمز و خلیج فارس امروز مواج است.

وی ادامه داد: در تهران نیز آسمان امروز کمی ابری در ارتفاعات نیمه ابری گاهی با وزش باد همراه خواهد بود اما فردا نیز پیش بینی می گردد که آسمان صاف در اواخر وقت نیمه ابری گاهی با وزش باد همراه است. برای روز یکشنبه نیز آسمان کمی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد در ارتفاعات بارش پراکنده رخ خواهد داد.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.