پیش فروش بلیطهای فیلم«چ»شروع شد

در سایت این فیلم لینکی برای خرید بلیط گنجانده شده است که با توجه به تقاضاهایی که در مرحله اول ثبت می شود بصورت کشوری و در قالب نمایش های ویژه برای این مخاطبان برنامه ریزی خواهد شد. براساس توضیحات…

در سایت این فیلم لینکی برای خرید بلیط گنجانده شده است که با توجه به تقاضاهایی که در مرحله اول ثبت می شود بصورت کشوری و در قالب نمایش های ویژه برای این مخاطبان برنامه ریزی خواهد شد.

براساس توضیحات این سایت، افراد،گروه ها و ارگان ها در مرحله اول ثبت نام بدون پرداخت وجه،صرفا اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کرده و پس از برنامه ریزی زمان و مکان نمایش فیلم، نسبت به پرداخت وجه بلیط اقدام می کنند و تقاضای ایشان قطعی و اجرا خواهد شد.

برای خرید انفرادی دارای ۱۰ درصد و خرید خانوادگی ۲۰ درصد تخفیف درنظر گرفته شده است. بیشترین تخفیف را با ۳۰ درصد خرید گروهی به خود اختصاص داده است.

همچنین ابراهیم حاتمی کیا به همراه مهدی کریمی امروز در مراسم آزادسازی پاوه که شرکت کرد.

بنا براین گزارش، نقش شهید چمران را فریبرز عرب نیا ایفا می کند و «سعید راد»، «فریبرز عرب نیا»، «مریلا زارعی»، «بایک حمیدیان»،«محمدمهدی سلانی»، «امیررضا دلاوری» و «اسماعیل سلطانیان» به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند.

حاتمی کیا در فیلم سینمایی «چ» (درباره شهید چمران) سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد ۱۳۵۸ زندگی شهید چمران را روایت کرده است.

(www.isna.ir)

فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.