پیمان حسنی: فکر نمی‌کردیم به این راحتی مقابل “علیصدر” پیروز شویم

۱۷م دیماه ،

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام پس از پیروزی تیمش برابر علیصدر همدان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر کشور گفت: پیش‌بینی یک بازی آسان را داشتیم ولی فکر نمی‌کردیم به این راحتی پیروز شویم.

پیمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: باتوجه به این‌که تیم علیصدر در انتهای جدول قرار دارد، پیش‌بینی می‌کردیم که یک دیدار راحت برابر آن‌ها داشته باشیم و توانستیم این تیم را شکست دهیم.

وی ادامه‌داد: علیصدر از بازیکنان جوان و خوبی بهره می‌برد که در بازی‌های قبل این تیم، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته بود ولی بازیکنان ما در این دیدار آ‌ماده‌تر ظاهر شدند. فرقدانی، اخلاق‌پسند، احدی و رویین‌تن چهار بازیکن تیم ما بودند که در این بازی عملکرد خوبی داشتند و توانستند در تمام بازی‌های خود پیروز شوند. در کل تا این جای مسابقات، بازیکنانم عملکرد رضایت‌بخشی داشته‌اند. ما تا این هفته از مسابقات در جایگاه دوم قرار داریم.

وی دربارهٔ دیدار بعدی تیمش مقابل نفت سپاهان گفت: در تهران به مصاف این تیم می‌رویم. نفت سپاهان نیز روز قبل یک دیدار سخت برابر دانشگاه آزاد داشت که این مسابقه را با نتیجه ۵ بر ۳ واگذار کرد. فکر می‌کنم ما در این دیدار، بازی به مراتب سخت‌تری نسبت به مسابقه مقابل علیصدر داشته باشیم. بعد از دیدار برابر علیصدر به تهران آمدیم تا دو، سه جلسه تمرین برگزار کنیم و درنهایت برای بازی با نفت سپاهان آماده شویم.

به گزارش ایسنا، تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام در هفته چهارم دور رفت لیگ برتر توانست با نتیجه ۵ بر صفر، میزبان خود علیصدر همدان را شکست دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.