پیکر صادق تیرافکن در باغ طوطی آرام می گیرد

۳۰اردیبهشت،

اختصاصی هنرآنلاین:

پیکر مرحوم صادق تیرافکن عکاس برجسته کشور به احتمال بسیار پنج شنبه دوم خردادماه به ایران بازگردانده می گردد و بدون مراسم تشییع رسمی در باغ طوطی آرام می گیرد.

عباس کوثری یکی از دوستان نزدیک صادق تیرافکن در گفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: پیکر صادق تیرافکن عکاس فقید کشورمان اگر اختلالی در برنامه پروازها پیش نیاید؛ صبح پنج شنبه دوم خردادماه به تهران می رسد و پس از طی مراحل قانونی و شرعی در بهشت زهرا؛ برای خاکسپاری به آرامگاه خانوادگی اش “باغ طوطی” دراطراف حرم شاه عبدالعظیم منتقل می گردد.

وی افزود: مراسم خاکسپاری صادق تیرافکن به احتمال بسیار روز جمعه یا اوایل هفته آینده خواهد بود و در کنار مراسم های متعددی که از سوی خانواده او برپا خواهد شد؛ مراسم بزرگداشتی برای او از سوی دوستانش برپا خواهد شد که اطلاعات دقیق برپایی این مراسم ها بزودی در اختیار رسانه ها گذاشته خواهد شد.

صادق تیرافکن یکی از هنرمندان صاحب نام ایرانی است که نوزدهم اردیبهشت ماه پس از یک دوره بیماری طولانی در کانادا درگذشت. او به عنوان یک هنرمند ایرانی افتخارات متعددی را برای ایران کسب کرده است و آثارش در نمایشگاه های بین الملی متعددی به نمایش گذاشته شده است و آثارش به موزه های مطرح جهان نیز راه یافته است.

پیشتر یکی از گزینه های خانواده او برای خاکسپاری قطعه هنرمندان بود و سرپرست مرکز هنرهای تجسمی نیز از حمایت های این مرکز برای تشییع پیکر صادق تیرافکن از مقابل موزه هنرهای معاصر تهران و خاکسپاری در قطعه هنرمندان خبر داده بود.

روز چهارشنبه یکم خرداد نیز اولین مراسم یادبود رسمی صادق تیرافکن در گالری اعتماد شعبه دبی برگزار خواهد شد.

اخبار تکمیلی بزودی منتشر می گردد.

انتهای پیام/

۳۲/۳۲
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.