پیکر عسل بدیعی به سوی خانه ابدی تشییع شد/ ازدحام جمعیت در مقابل تالار وحدت

با حضور تعداد قابل توجه هنردوستان

پیکر عسل بدیعی بازیگر جوان سینمای ایران صبح امروز با حضور تعداد پرشمار علاقه‌مندان هنر و هنرمندان سینما از مقابل تالار وحدت به سوی بهشت زهرا تشییع شد.

به گزارش هنرآنلاین مراسم تشیع پیکر عسل بدیعی در تالار وحدت با حضور کثیری از مردم ، هنرمندان و مسئولین سینمایی هیجدهم فروردین ماه برگزار شد . ازدحام جمعیت به حدی بود که خیابان های منتهی به تالار وحدت همگی با ترافیک شدیدی  روبه رو شده بود .

حضور اهالی هنر به این مراسم اعتبار خاصی داد و نشان از جایگاه و شانیت این هنرمند فقید در بین مردم و هنر مندان بود. سید احمد میر اعلایی ،ابوالضل پور عرب ، فریبرز عرب نیا ، مریم زارعی ، هانیه توسلی ، مسعود رایگان ، ستاره اسکندری ، لاله اسکندری ، جواد یحیوی ، مریم حیدر زاده ، بهرام دهقان یار ، آلهام پاوه نژاد ، فرزاد حسنی ، سیروس الوند ، علی دهکردی ، رضا ناجی ، رویا تیموریان و بسیاری از نام دیگر در این مراسم حضور داشتند .

سید احمد میر اعلایی مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی در سخنانی عنوان کرد : عسل بدیعی هنرمند توانا و شایسته ای بود و در فیلمی به عنوان تهیه کننده با این هنرمند فقید همکاری داشتم و در حین کار اخلاق خوب و حرفه ا ی داشت . اهدای عضوی که این بازیگر انجام داد نشان از خصلت های انسان دوستانه و اخلاقیش بود.

در بخش دیگری از این مراسم، فرزند عسل بدیعی در حالی که تاثر شدیدی داشت از همه حاضران به خاطر حضور در این مراسم تشکر کرد .

علاقمندان عرصه هنر و هنرمندان تا ساعت ها در حوالی تالار وحدت حضور داشتند و یاد و خاطره این هنرمند را گرامی داشتند .

عسل بدیعی بازیگر جوان سینمای ایران روز ۱۲ فروردین ماه در تهران درگذشت.

گزارش تصویری مرتبط


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.