پیگیری تعیین تکلیف اموال ایران در کانادا از سوی کمیسیون امنیت ملی مجلس

  سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد که این کمیسیون پیگیر تعیین تکلیف اموال ایران که بعد از قطع ارتباط در کانادا باقی مانده، است.

سید حسین نقوی نماینده مردم وامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز (یکشنبه) اعضای کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: در این جلسه پیرامون سفر فردای اعضای کمیسیون به اراک برای بازدید از تأسیسات هسته‌ای استان مرکزی بحث و برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: در این جلسه همچنین مهدی دواتگری رئیس کمیته مطالبات ملی کمیسیون‌، گزارشی از اقدامات انجام شده برای پیگیری منافع ملی کشور در کانادا ارائه داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همین اساس یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در کانادا اموالی دارد که بعد از قطع ارتباط با این کشور، باید تکلیف آنها روشن شود.

وی ادامه داد: آقای حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون نیز در این جلسه گزارشی از نشست مشترک صبح امروز اعضای هیئت رئیسه با مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت ارائه داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خاتمه یادآور شد: در این نشست مشترک آخرین وضعیت شرایط اقتصادی به مسائل مربوط به صنایع و مراکز تولیدی و همچنین تضمین خرید محصولات استراتژیک مثل گندم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

/۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.