چاوز تنها چند ماه دیگر زنده است!

۲۲م آذر ،

یک پزشک ونزوئلایی امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد، رئیس‌جمهوری این کشور تنها چند ماه دیگر زنده است.

ایسنا به نقل از خبرگزاری آسیا نوشت: “خوزه رافائل مارکوئینا”، پزشک ونزوئلایی ساکن آمریکا که به سبب پیش‌بینی دقیقش در خصوص وضعیت سلامت چاوز شناخته شده است به رادیو “آر.سی.ان” گفت: چاوز فقط دو تا سه ماه دیگر زنده است.

این پزشک که مدعی است، منابع و اطلاعات دست اول را در خصوص وضعیت سلامت رئیس‌جمهوری ونزوئلا در دست دارد، گفت: بیماری او به مرحله حاد رسیده است. این بیماری به ناحیه کمر و اعصاب اطراف ستون فقراتش رسیده که احتمالا منجر به فلج شدن وی می‌شود.

هوگو چاوز، رئیس‌جمهوری ونزوئلا روز شنبه در شبکه تلویزیونی رسمی این کشور اعلام کرد که برای معالجه سرطان خود و انجام عمل جراحی به کوبا سفر می‌کند و “نیکولاس مادورو”، معاون ریاست جمهوری و وزیر امور خارجه ونزوئلا را به عنوان جانشین احتمالی خود معرفی کرد.

هوگو چاوز، ۵۸ ساله که به مدت ۱۳ سال است که بر ونزوئلا حکومت می‌کند در یک سال تحت سه عمل جراحی در پی ابتلا به سرطان و چهار جلسه شیمی درمانی در کوبا و ونزوئلا قرار گرفت.

چاوز افزود: آزمایش‌های اخیر سلول‌های بدخیم را نشان داده‌اند.

وی که در ماه اکتبر برای شش سال دیگر به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شد، گفت، دردی که وی احساس می‌کند به سبب فشارها و خستگی‌هایی است که در جریان مبارزات انتخاباتی و پرتودرمانی متحمل شده است. وی گفت که عمل جراحی حیاتی و ضروری است.


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.