چاپ آثار کتاب اولی ها، روحیه جوانان را مضاعف می کند

سه شنبه ۲۰ تیر – ۰۳:۴۴:۵۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- یک نویسنده درآستانه برگزاری دهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره گفت: متولیان امور فرهنگی- هنری کشور با چاپ نخستین آثار هنرمندان جوان می توانند به آنها روحیه مضاعفی ببخشند و استعدادهای درونی شان را شکوفاتر کنند.
به گزارش خبرگزاری ممتاز،   محمد علی گودینی در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی در سطح کشور کار بسیار پسندیده است و دست اندرکاران فرهنگی کشور باید به استعدادهایی که در این جشنواره ها کشف می شوند، پر و بال بیشتری بدهند تا در آینده آثار بهتری تولید کنند.
گودینی چاپ نخستین کتاب هنرمندان جوان را از مهمترین فعالیتهای دست اندرکاران فرهنگی کشور دانست و گفت: متولیان فرهنگی کشور باید بدانند که چاپ نخستین کتاب هنرمندان جوانی که در بخش های مختلف جشنواره ها از جمله جشنواره شعر و داستان جوان کشور شرکت می کنند، باعث ایجاد روحیه ای مضاعف و کشف استعدادهای درونی آن ها خواهد شد.
نویسنده «تالار پذیرایی پایتخت» در ادامه تاکید کرد: دست اندرکاران فرهنگی حتی می توانند کتاب های این هنرمندان جوان را برای کتابخانه های عمومی سراسر کشور خریداری نمایند تا از این طریق کمک قابل توجهی به هنرمند جوان صورت گیرد.
یادآور می شود دهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره باحضور مسئولان فرهنگی کشور و به همت حوزه هنری ۲۶ و ۲۷ تیرماه در ارومیه برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۰۱۵۴۴۵۷۸۱۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.